1 Laatst bewerkt door Maik (27-03-2012 19:01)

Onderwerp: Had een leuke traktatie geweest!

Mijn zoon mag na de vakantie voor het eerst op school trakteren. Had hij op dit forum leuke broodje hamburger cc's gezien. Die wilde hij ook. Ik blij kon ik weer bakken.
Maar helaas willen ze alleen maar gezonde traktaties hebben op school :(
Mijn zoon was erg teleurgesteld dus heb ik ze dan toch maar gemaakt voor zijn verjaardag. Voor de visite die niet op het feestje kunnen komen. Hebben ze toch nog wat lekkers!
Hier het resultaat!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/407979_10150599909933337_753328336_9066935_1148822509_n.jpg
Je kunt aan het marsepein zien dat het erg warm was binnen. Mijn man had ondertussen de houtkachel lekker hoog opgestookt.

2

Re: Had een leuke traktatie geweest!

ziet er leuk uit!

Dit is toch veeeeeel gezonder dan echte hamburgers van de bepaalde keten?! Hartstikke leuk en erg jammer...

4

Ja, ik vond dit ook een leuk alternatief. Maar ja. Sommige kinderen schijnen erg op suiker te reageren. Ze worden dan erg druk 's middags en dan kan ze niets met hun beginnen. (Eten wel een broodje pasta met overblijven :think: )

5

Ow...vreselijk...dat gedoe met gezonde tussendoortjes. Maar goed dat is mijn mening. Ieder zijn eigen...

Maar ik vind je broodjes echt superleuk! Leuk dat je ze toch nog voor hem gemaakt hebt! :Y

Groetjes van Marjon

6

Super!
Ik zag hier ergens anders op het forum van de MC Donalds doosjes
Weet iemand waar ik die kan scoren?
Bij de Mac zelf of ergens anders?
Of moet ik anders brutaal zijn en een snackbar instuiven voor wat hamburger doosjes?

7

Hamburgerdoosjes kun je bij de groothandel kopen. Sligro, Makro. Dan heb je wel een grootverpakking, dus als je maar een paar doosjes nodig hebt, zou ik denk ik inderdaad de eigenaar van de snackbar een keertje lief aankijken.

8

heel leuk.

Ik vind gezonde traktaties meer iets voor op het kinderdagverblijf op speelzaal..idd flauw.

9

Ik heb ze zelf ook al eens gemaakt voor mijn oudste zoontje en ik heb gewoon de bakjes bij de Makro gehaald.
Servetje erin,hamburger, chips frietjes en vorkje erbij.
De kinderen in de klas vonden ze helemaal geweldig.

Zo zagen ze eruit:

En ik vind het jammer dat de school bij jullie zo moeilijk doet.
Maar voor het bezoek kwam dit natuurlijk wel goed uit!  :Y

groetjes yvon

10

Vind ze geweldig!

Maar snap de school (als juf) ook wel....

11

erg leuk gedaan !!
wat een onzin dat kinderen geen lekkers meer mogen uitdelen.. wat is dat nou? 25 x in een heel jaar tijd?..

Yummie

12 Laatst bewerkt door jufjeA (28-02-2012 19:40)

Als het nu altijd gewone kleine traktaties waren, zou er niets aan de hand zijn.

Helaas moet het soms steeds gekker/groter.
Moet zeggen dat ik als juf niet vind dat alles helemaal gezond moet zijn. Maar ook met fruit en groente is veel leuks te maken.

Niet dat dit in dit geval zo is, want ik vind ze prachtig. Maar ik wordt wel een beetje verdrietig als ik bovenstaande berichtjes zie.
Want gezondheid van kids is zo belangrijk (en niet alleen voor hen) en de scholen willen graag mee werken aan een goede gezondheid.

Dit was even off-topic.
Hoop dat  dit ook een heerlijke traktatie voor thuis was!

13

Ik vind ze er super leuk uitzien. Welke meningen er ook allemaal zijn. :thumb: