1

Onderwerp: (b)engel taart

ik vraag altijd of mensen wensen hebben als ze een taart bij mij bestellen. en dit keer kwam door, lichte kleuren en onze dochter (die 2 jaar wordt) is een echte Bengel!

Of ik dat in de taart kan verwerken....
Meestal komen er wel wat ideeen naar boven, maar verder als een engeltje met vleugeltjes op de rug en een kattapult komt niet in me op.
maar dat past niet echt bij zo'n klein meisje.
dus ik wil vragen of iemand van jullie inspiratie heeft?
het moet een 2 hoog vierkante taart worden.

in ieder geval bedankt voor het meedenken.
christa

2 Laatst bewerkt door pennyroyaltea (27-02-2012 17:27)

Re: (b)engel taart

misschien een poppetje met een halotje boven haar hoofd terwijl er een gebroken vaas of glas op de grond ligt

edit:  of vraag eens wat het meest leukste herinnering van ze is waar het meisje uit komt dat t een echte bengel is..

(mijn meisje bijvoorbeeld had opeens ontdekt hoe ze kon klimmen en had daardoor allemaal fondant dat lag te drogen op gesnoept )

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

daar zat ik ook aan te denken, om het te vragen.
super bedankt alvast voor het meedenken.

hoe zou ik eigenlijk glas kunnen maken?

groetjes christa

hmm ikzelf zou hm van fondant maken maar er schijnen wel producten te zijn die doorzichtig iets hebben

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

ben al wat gaan tekenen... en het kan ook een vaasje worden waar de bloemen uit zijn gevallen... begint ligt wat te komen de inspiratie...

iemand nog tips??

bvd
christa

nog iemand inspiratie misschien...?

groetjes christa

7

ehhhhmmmm, de dochter als engeltje die ALLES ondergetekend heeft in de kamer???? (zoals mijn zoon laatst deed en heel lief en trots vroeg, kijk mama, mooie krokodil he?) hahahahahahhaha

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

oohhh, erg! tja, daar kan je dan wat mee... maar moeders had nog niet echt een voorbeeld waar ik iets mee kan. dus hier nogsteeds niet echt een geweldig idee.

gr. christa

9

Een (b) engeltje met gescheurde jurk en vies gezichtje.
Je kunt ook de fondant wat gescheurd aanbrengen.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

10

omdat het kindje pas 2 wordt is het misschien wel leuk om een bekend tekenfilmfiguurtje te nemen. Mss hello kitty in engel/bengel versie