Onderwerp: Zwitserse room met?!??....
Ik ben bezig met mijn verjaardagstaart en wil ervgeaag Zwitserse room in, maar wat doe ik op de 2de laag? Ik wil geen jam gebruiken. Zou botercreme met frambozensmaak wat zijn? Of hazelnoot?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zwitserse room met?!??....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben bezig met mijn verjaardagstaart en wil ervgeaag Zwitserse room in, maar wat doe ik op de 2de laag? Ik wil geen jam gebruiken. Zou botercreme met frambozensmaak wat zijn? Of hazelnoot?
Ik denk én zwitserse room én bc is een beetje te veel van het goede...
Heb het pas zelf gebruikt met aardbeienvlaaivulling heel lekker...
mijn favoriet is zwitserse room met melkchocolade ganach
Melkchocolade lekker, recept? Hihi wat gebruik je dan voor t afsmeren gewoon botercreme ?
Nou ben ik een beetje aan t zoeken geweest maar afsmeren gaat hier ook mee... Nou weet ik t helemaal niet meer haha moet ik de ganach gebruiken om te vullen en af te smeren of toch alleen gebruiken om te vullen en afsmeren met botercreme
de chocolade ganche die ik gebruik die klop ik op totdat hij helemaal luchtig is.
IK heb al wel een aantal keer een taart met chocoladeganche gemaakt aan de buitenkant, maar er nog nooit mee afgesmeert, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.
IK ben wel bang als je hem vult met opgeklopte ganach en afsmeert met de gewone ganach dat hij heel erg zwaar wordt.
als ik de vulling van zwitserseroom met chocoladegananche gebruik, dan smeer ik gewoon af met botercreme 1:1 met een vanillesmaak.
(zo smeer ik altijd af, maar als ik een keer tijd heb staat afsmeren met ganche nog wel op to do lijst)
Zit te denken om Zwitserse room tussen allebij de lagen te gebruiken en afgieten met ganach een idee? Heb nog niet heel veel tarten gemaakt dus beetje onzeker
dat is ook erg lekker.
ik heb er toen mandarijntjes uit blik in de zwitserse room gelegd.
Ik ga vanavond een taart maken met zwitserseroom, aangemaakt met ananassap en ananas is piepkleine stukjes gesneden. Daarbij een zwartebessenmarmelade.. Oh..... dat is lekkerrrrr!!
Klinkt lekker hou alleen niet van ananas hihi
Je zou het ook met stukjes perzik, lychees, mandarijn, banaan etc kunnen doen.
Idd lekker... Thnx voor alle tips
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zwitserse room met?!??....