Re: Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
Lies ,wat is tie weer GEWELDIG,petje af zoals je deze weer gemaakt heb
groetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
Lies ,wat is tie weer GEWELDIG,petje af zoals je deze weer gemaakt heb
groetjes Carla
W A U W .
Hier valt mijn mond van open!
Het lijkt me zo gaaf om dit ook te kunnen!
Wauw! Echt heel gaaf gemaakt zeg
Geweldig gedaan petje af
Geweldig wouw!!! echt super gemaakt knap hoor.
Wat geweldig leuk! En wat fantastisch mooi gedaan, chapeau!
Excuus, ik moet mijn onderkaak even dichtklappen.... Wauw!
Mag ik vragen waar je de wielen en dergelijke van hebt gemaakt?
Grts
zoooooooooooooooooooooooooooo
wat gaaf, net een speelgoedje
Wat gaaf zeg
WoW!
Vond hem een paar maanden terug al geweldig, nu nog steeds!
En ik zat me de eerste keer al af te vragen hoe je die basketweave gemaakt hebt: heb je dat echt serieus allemaal met de hand uit zitten snijden en zitten vlechten? Of heb je er stiekem een roller voor gebruikt? En in geval van het laaste: welke?!?!? Hebbe hebbe!
prachtig.........zo mooi en leuk
Hey, grappig dat dit toppic weer naar voren is gekomen.
Vond hem een paar maanden terug al geweldig, nu nog steeds!
En ik zat me de eerste keer al af te vragen hoe je die basketweave gemaakt hebt: heb je dat echt serieus allemaal met de hand uit zitten snijden en zitten vlechten? Of heb je er stiekem een roller voor gebruikt? En in geval van het laaste: welke?!?!? Hebbe hebbe!
Ik heb hier de PME Basketweave Fine Rolling Pin (25cm) voor gebruikt. (o.a. verkrijgbaar bij T&D).
Super roller met een spectaculair effect!
De wielen zijn overigens gemaakt met een JEM uitsteker maar deze is volgens mij niet meer verkrijgbaar (en de mijne is niet te koop... )
superrrrrrrr gedaan !!!!!
De wielen zijn overigens gemaakt met een JEM uitsteker maar deze is volgens mij niet meer verkrijgbaar (en de mijne is niet te koop... )
De JEM uitsteker gevonden bij Ellen en vanmiddag besteld.
deze had ik gemist, wat een plaatje!!
Dit eet je toch niet op he! Zonde. Veel te mooi, dit moet in de glazen kast.
Zijn de wielen dan gemaakt met de JEM uitsteker Designer Domes en heb je dan later de puntjes op de i gezet?
WOW
Ik vind dit echt knap!!!
super!!!!!
Ik blijf maar kijken!! Wat mooi gemaakt zeg..
hij is super, ik heb hem zelf ook gemaakt bij Natas in Ridderkerk! Je bent zeker wel geslaagd..
liefs Mariel
Zijn de wielen dan gemaakt met de JEM uitsteker Designer Domes en heb je dan later de puntjes op de i gezet?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!