Onderwerp: kussentaart
Kan je het uit biscuit bakken of gaat het echt niet? Ik weet dat ik het goed kan snijden met biscuit maar gaat het dan misschien wat gaan inzakken ofzo? En als het echt met cake moet, kan ik dan gewoon cupcakedeeg gebruiken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kussentaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan je het uit biscuit bakken of gaat het echt niet? Ik weet dat ik het goed kan snijden met biscuit maar gaat het dan misschien wat gaan inzakken ofzo? En als het echt met cake moet, kan ik dan gewoon cupcakedeeg gebruiken?
Laatst gemaakt met biscuit, ging prima maar kruimelt wel meer dan cake met snijden dus is even meer werk. Best lukt het als de biscuit ingevroren is dan is hij lekker stevig. Succes!
Laatst gemaakt met biscuit, ging prima maar kruimelt wel meer dan cake met snijden dus is even meer werk. Best lukt het als de biscuit ingevroren is dan is hij lekker stevig. Succes!
Ah ok super! Maar het is dus niet zo dat de onderkant dan achteraf wat gaat inzakken?Omdat je daar toch ook stevigheid wegsnijdt?
Heb ik tot nu toe geen last van gehad. Ik smeer af met chocoladeganache of botercreme 1:1 en dat wordt na een paar uur koelkast echt heel stevig. Bovendien vul je een kussen ook niet met 4 lage zware vulling. Ik vond 1 laag meer dan genoeg.
Ah ok dan ga ik het zo doen denk ik. Heel hard bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kussentaart