Re: Al een tijdje niet gepost dus een beetje veel foto's
Mooie parade zeg!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niet gepost dus een beetje veel foto's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie parade zeg!!!! 
Mooie parade!
...ik ben wel heel benieuwd of de taart van sarada sarita eivrij is.
Nee deze is niet ei vrij. Mag ik vragen waarom je dat denkt?
Geweldige taarten zeg!
En wat ben ik weg van die babyshowertaart, helemaal super!
Wow! Mooie parade!
Hoi,
Ik ben pas nieuw hier en sinds een half jaar begonnen met het decoreren van taarten. (Ik heb net zelf ook een topic gepost: mijn eerste stapeltaartje en lussenstrik).
Wat maak jij mooie taarten!!
Ik vroeg me af hoe jij je taarten zo mooi glimmend krijgt. Ik heb dit al een keer geprobeerd en ik heb flesjes met die foodpaint gebruikt en dat met een het speciale sponsje aangebracht op mijn taart, maar het resultaat was niet zoals ik het graag had gewild. Je zag namelijk de strepen en vegen nog zitten, het was dus niet egaal glimmend.
Ik hoop dat je me kunt vertellen hoe jij dat doet.
Alvast bedankt!
Groetjes, Denise 
shalin schreef:Mooie parade!
Nou, omdat er een afbeelding van een hindoestaanse god is gebruikt...meestal werk je dan vegetarisch.
Ik vroeg me af of mensen dit bij bestellingen doorgeven.....wil namelijk ook zoiets maken 
Maria schreef:shalin schreef:Mooie parade!
Nou, omdat er een afbeelding van een hindoestaanse god is gebruikt...meestal werk je dan vegetarisch.
Ik vroeg me af of mensen dit bij bestellingen doorgeven.....wil namelijk ook zoiets maken
Het was inderdaad een taart voor hindoestaanse mensen. Maar ze hebben niet aan mij doorgeven dat die ei vrij moest zijn. En op mijn website staat vermeld welke ingredienten ik allemaal en staat ook bij dat er eieren in zitten. Maar mensen geven dit normaal gesproken wel door als iets ei vrij moet zijn.
Hoi,
Ik ben pas nieuw hier en sinds een half jaar begonnen met het decoreren van taarten. (Ik heb net zelf ook een topic gepost: mijn eerste stapeltaartje en lussenstrik).
Wat maak jij mooie taarten!!![]()
Ik vroeg me af hoe jij je taarten zo mooi glimmend krijgt. Ik heb dit al een keer geprobeerd en ik heb flesjes met die foodpaint gebruikt en dat met een het speciale sponsje aangebracht op mijn taart, maar het resultaat was niet zoals ik het graag had gewild. Je zag namelijk de strepen en vegen nog zitten, het was dus niet egaal glimmend.
Ik hoop dat je me kunt vertellen hoe jij dat doet.Alvast bedankt!
Groetjes, Denise
Je moet proberen zo schoon mogelijk te werken dus pas op met poedersuiker. En ik smeer meestal mijn hoeken van mijn taarten met wat crisco in. En wat veel mensen hier ook doen is crisco op een placemat smeren en daarop uitrollen en dan de mat optillen en over je taart leggen en dan de placemat er af halen. Dan glimt je marsepein/fondant ook. Ik zelf gebruik altijd xeelandia marsepein. En ik gebruik veel PME luster Spray
Heel veel succes met het maken van taarteb.
Groetjes Maria
Hoi,
Wat maak jij mooie taarten!!![]()
Ik hoop dat je me kunt vertellen hoe jij dat doet.Alvast bedankt!
Groetjes, Denise
Je moet proberen zo schoon mogelijk te werken dus pas op met poedersuiker. En ik smeer meestal mijn hoeken van mijn taarten met wat crisco in. En wat veel mensen hier ook doen is crisco op een placemat smeren en daarop uitrollen en dan de mat optillen en over je taart leggen en dan de placemat er af halen. Dan glimt je marsepein/fondant ook. Ik zelf gebruik altijd zeelandia marsepein. En ik gebruik veel PME luster Spray
Heel veel succes met het maken van taarten.
Groetjes Maria
Wat een prachtparade. Echt een kijkfeestje! 
Hey,
Echt super strakke mooie taarten maak jij zeg!! 
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar rechtopstaande cijfers voor op een taart. Ik dacht dat verkopen ze wel he wat ik in mijn hoofd heb. Dus niet of heel duur!! Maar nu zie ik dat jij ze volgens mij zelf gemaakt hebt 
Zou je mij misschien willen vertellen wat je ervoor gebruikt?
Groetjes Sanne
Hey,
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar rechtopstaande cijfers voor op een taart. Ik dacht dat verkopen ze wel he wat ik in mijn hoofd heb. Dus niet of heel duur!! Maar nu zie ik dat jij ze volgens mij zelf gemaakt hebt
Zou je mij misschien willen vertellen wat je ervoor gebruikt?Groetjes Sanne
Hallo Sanne,
Bedankt voor je compliment. Ik gebruik daarvoor fondant (bakels) met tylose.
Groetjes Maria
binkyslife schreef:Hey,
Zou je mij misschien willen vertellen wat je ervoor gebruikt?Groetjes Sanne
Hallo Sanne,
Bedankt voor je compliment. Ik gebruik daarvoor fondant (bakels) met tylose.
Groetjes Maria
Oke echt super bedankt!! Ga ik eens even uitzoeken hihihi
Groetjes Sanne
das echt een superleuke parade
en die mickey en minni taart... <3
Wow, mooi. Vooral je Minny Mouse. 
allemaal mooi en die whinnie de pooh is echt super
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niet gepost dus een beetje veel foto's