Onderwerp: Anne geddes beertje, taartwaardig?
Vanmiddag weer lekker aan t frobelen geweest, ik krijg alleen niet de oogjes zoals ik ze zou willen. Iemand tips?

En vinden jullie hem/haar taartwaardig?
Alvast bedankt voor het kijken en tips!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Anne geddes beertje, taartwaardig?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmiddag weer lekker aan t frobelen geweest, ik krijg alleen niet de oogjes zoals ik ze zou willen. Iemand tips?

En vinden jullie hem/haar taartwaardig?
Alvast bedankt voor het kijken en tips!
Echt wel, hij/zij is hartstikke mooi!!!
dank je wel
heb je misschien nog tips voor de oogjes? ik durfde geen zwart randje te zetten, bang dat ik m zou verpesten...
Nee sorry heb nog geen oogjes gemaakt zelf... Ben qua boetseren niet erg handig nog...
Liefff !
Je zou inderdaad kunnen proberen een heel dun zwart lijntje/sliertje in de oogjes te maken.
Ik heb zo'n zwarte stift/fijnlijner voor op fondant, misschien toch nog proberen....
Ik zou ook het neusje wat kleiner maken , lijkt nu een beetje op een varkentje
verder vind het mega geslaagd
Helemaal taartwaardig hoor, Yvonne! Met foodpen nog de oogjes accentueren, zou ik wel doen, wordt ie sprekender van!
bedankt allemaal! ik heb inmiddels met de foodpen de oogjes idd geaccentueerd morgen ff nieuwe foto maken.
bedankt allemaal! ik heb inmiddels met de foodpen de oogjes idd geaccentueerd morgen ff nieuwe foto maken.
En posten he! Ik ben benieuwd naar het verschil!!
zal ik vanavond even doen. ff foto naken als ik thuis kom en dan zal ik m na het eten posten!
Zoals beloofd, hierbij nog even de foto met de zwarte streepjes 

Ik heb gisteravond ook nog een anne geddes bijtje gemaakt, die zie je in het volgende topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=186699
Vind deze leuker dan het bijtje en de oogjes zijn nu veel beter.
Doe het je niet na. Mijn complimenten!
Ooooooo.. wat leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Anne geddes beertje, taartwaardig?