Onderwerp: Nieuwe hobby? Poging 1
Een vriendin en ik hadden besloten ''dat taarten versieren ook eens te gaan proberen''. Om ideeën op te doen kwamen we al snel op dit forum terecht en zie hier het resultaat:

Voor 2 vriendinnen die vandaag samen hun 25ste verjaardag vierde met een high tea... Gewone, roze (met kleurstof) en chocolade biscuit met tobleronemousse en frambose-yoghurt vulling (sorry voor de slechte foto). Viel erg in de smaak

Deze ligt nu in de vriezer voor een vriendin die volgende week haar verjaardag viert. Hij moet volgende week mee naar Leiden... Hier en daar zit nog wat wit poeder, maar voor een eerste poging om uberhaupt iets met marsepein te doen ben ik best tevreden. Biscuit en vulling zijn hetzelfde als hier boven.

Deze was ''over'' en daar hadden we dus ook geen onderkantje voor... vandaar het (niet bijpassende) bordje als noodoplossing. Hij is van chocoladebiscuit met framboos-yoghurt vulling en ik heb hem bij mijn moeder in de schuur gezet als verrassing voor als ze thuis komt
Bedankt voor het kijken en advies is altijd welkom (maar wees genadig, het is de eerste poging
)