1 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-02-2012 18:48)

Onderwerp: m&m's in tobbe met voor elk kind een eigen m&m

De taart afgemaakt voor mijn zoontje die twaalf jaar wordt.
Voor elk vriendje een m&m gemaakt van een surprise ei.
Ik had op een gegeven moment geen zin meer in de m&m's te maken en dat zie je wel want heb er niet echt de tijd voor genomen maar geloof vast dat ze hem lekker gaan vinden.
Er zit een laag slagroom met daar bovenop mini smartie's en een laag chocolade canache in met daar bovenop de rest van de canache, m&m's en kitkat aan de zijkant.
Heel veel chcocolade dus.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XI6FVEDM-D.jpg

2

Re: m&m's in tobbe met voor elk kind een eigen m&m

Ondanks dat je er geen zin meer in had, wat ik me goed kan voorstellen. Vind ik het een pracht stukje tobbe geworden!

Groetjes Sandra

3

Ik vind hem echt super leuk!!!! :thumb:  :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

GE-WEL-DIG!!! En niet alleen de taart, maar ook het idee om voor de M&M's verrassingseieren te gebruiken!

Leuk zeg!!!!

5

Geweldig!

6

wat een leuk idee!  :Y

7

heel erg leuk idee en knap uitgevoerd!

Welkom op mijn blog! http://bakmadam.blogspot.com

Hartelijk dank voor alle leuke reacties  :)

9

wat een leuk idee zeg! En idd helemaal met de verrassingseieren!
Leuke taart om te onthouden!

Ik zie er niks van dat je er geen zin meer in had. Leuk idee! En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

11

super leuke taart.
je zoon zal er blij mee zijn

12 Laatst bewerkt door dollelollypop (25-02-2012 13:31)

Het is een tweeling maar voor de ander had ik een filmtaartje gemaakt omdat die naar de bioscoop wilde.
Twee kinderen twee wensen haha, de één wilde karten en de ander naar de bioscoop dus ook twee verschillende taarten.

Maar hartelijk dank voor de felicitatie en de complimenten.   :)

13

Wat een superleuke taart zeg!!!

14

wauw wat een gave taart enw at een super crea idee van die chocolade eieren deze ga ik onthouden en misschien in de toekomst ook eens proberen

15

heb je ook een how to voor de m&m mannetjes te maken?

16 Laatst bewerkt door dollelollypop (25-02-2012 14:57)

Niet echt een how to denk ik maar kan wel een beetje vertellen hoe en wat ik gedaan heb.
Ik heb een surprise ei gepakt, daar overheen marsepein gedaan en toen de rest erop gedaan.
De mond daar heb ik een sliertje van gemaakt en die zo gevormd en later een zwart sliertje erin gedaan.
De oogjes heb ik van een ovaaltje gemaakt en het zwarte met een klein rondje en de oogluikjes daar heb ik ook de ovale uitsteker voor gebruikt en die door de midden gesneden en over de oogjes heen gedaan.
De wenkbrauwen zijn ook gewoon sliertjes en de letter m is van de jem alfabeth set.
De armpjes en beentjes heb ik met het grote rondje een sliertje van de sugar graft gun gemaakt.
Ik hoop dat je er zo een beetje uit kunt komen anders vraag gerust.

17

dollelollypop schreef:

Niet echt een how to denk ik maar kan wel een beetje vertellen hoe en wat ik gedaan heb.
Ik heb een surprise ei gepakt, daar overheen marsepein gedaan en toen de rest erop gedaan.
De mond daar heb ik een sliertje van gemaakt en die zo gevormd en later een zwart sliertje erin gedaan.
De oogjes heb ik van een ovaaltje gemaakt en het zwarte met een klein rondje en de oogluikjes daar heb ik ook de ovale uitsteker voor gebruikt en die door de midden gesneden en over de oogjes heen gedaan.
De wenkbrauwen zijn ook gewoon sliertjes en de letter m is van de jem alfabeth set.
De armpjes en beentjes heb ik met het grote rondje een sliertje van de sugar graft gun gemaakt.
Ik hoop dat je er zo een beetje uit kunt komen anders vraag gerust.

Thanxs heb nog geen sugar graft gun,maar misschien is handig die wel aan te schaffen... In ieder geval bedankt ik ga hem binnekort ook rpoberen te maken lol vind hem zoo gaaf

Die sugar craft gun is echt de moeite waard hoor want je kunt hem voor veel dingen gebruiken en is erg handig.

Die sugar craft gun is echt de moeite waard hoor want je kunt hem voor veel dingen gebruiken en is erg handig.

20

wat voor maat is je taart?26cm?

Ik vraag hem voor me verjaardag,hem nu een embrosser roller gehad, denk daar op dit moment meer aan te hebben dan aan een sugar craft gun,ik maak nl geen koekjes en icing heb ik nog niet gedaan start in aprilmet de deel1 wilton

Hallo wildthing
Klopt! de taart is 26 cm en ik maak ook nooit koekjes en werk ook nooit met icing maar het is meer voor randjes, sliertjes enz. enz.
Je doet er marspein of fondant in en dan maak je sliertjes in welke vorm dan ook want er zitten verschillende vormpjes bij, heel makkelijk om randjes af te werken of bv zoals ik met mijn poppetjes heb gedaan de armpjes en beentjes ermee gemaakt.

22 Laatst bewerkt door wildthing (25-02-2012 22:27)

degene die ik gezien heb spuit steeds maar korte stukjes,dan moet je hem weer opnieuw inknijpen,zit er verschil in de sugarguns

Ik zie dat ze in de webshop er ook een hebben is een ttaal andere die ik vandaag zag

23

Erg leuk gedaan! :)

Wow Wat onwijs gaaf!! Gefeliciteerd ook met je mannen :-))

Wat ik me nu afvraag is hoe je de eieren zo netjes bekleed krijgt!?!?! En de armen en benen hoe heb je die vast gemaakt?

Xx

Beste God, als u mij niet dun wilt maken, maak dan aub al mijn vriendinnen dik :-))

25

Wat een supergave taart. Echt een surprise dat je die eieren erin verwerkt hebt! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!