1

Onderwerp: resultaat 1e cakepop fröbel.....

Popperdepop dat viel nog niet mee maar wat een gezellige dag was het vandaag bij Annick!
Lekker zitten kletsen, heerlijk gelachen, en tussendoor waren de candymelts dan weer té vloeibaar, dan weer té dik  :lol: 
We hadden thuis van cakekruimels en botercrème een deel van de pops gemaakt en Annick heeft haar cakepopmaker uitgeprobeerd.
De ballen bleven komen  :P  maar zo konden we goed de verschillen uitproberen en eens zien wat de voor en nadelen van het e.e.a. is.
Een deel van het resultaat:
de 'frogpop'
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLKJS4BY-D.jpg
en de cupcakepop
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Q3GFYIZ-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: resultaat 1e cakepop fröbel.....

ik vind ze leuk en goed gelukt ;)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

Ik heb dus wat gemist  :Y .
Ben benieuwd, welke cakepops waren nu fijner om mee te werken?  En welke zijn lekkerder. De pops met cake en botercreme of uit de cakepopmaker.
Ze zijn hartstikke leuk geworden!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

4

Die zijn leuk en die zure mat....eeeh tong doet t m! Mjammie....  :9

5

De pops uit de machine waren makkelijker mee te werken. Daar 'droop' ook geen bindmiddel (botercrème/jam/etc.) uit. Had ik dus geen last van, de dames wel...... daar kwam vet uit gelopen nadat ze hem in de candy melts hadden gedoopt.......  :s

annick67 schreef:

De pops uit de machine waren makkelijker mee te werken. Daar 'droop' ook geen bindmiddel (botercrème/jam/etc.) uit. Had ik dus geen last van, de dames wel...... daar kwam vet uit gelopen nadat ze hem in de candy melts hadden gedoopt.......  :s

Ze zullen uit de machine ook wel mooier, egaler zijn. En supersnel klaar. He jak, straks wordt mijn wensenlijst weer langer.
:)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

7

zoethoudertje schreef:
annick67 schreef:

Ze zullen uit de machine ook wel mooier, egaler zijn. En supersnel klaar. He jak, straks wordt mijn wensenlijst weer langer.
:)

Uit de machine vond ik ze ook lekkerder maar een groot nadeel vind ik weer dat er alleen maar ballen uitkomen....als je zelf van kruimels en botercrème maakt kun je allerlei vormen maken. Ik heb b.v. ook hartjes en Carmen en ik hadden uiltjes.
Dus alle2 zo z'n voor en nadelen.

8

mdetombe schreef:

ik vind ze leuk en goed gelukt ;)

Dank je!

Hoi Sandra,

Het eindresultaat is hartstikke leuk om te zien!!