1

Onderwerp: koemelkvrije achtbaan

Het zoontje van mijn collega had nog nooit een echte taart gehad voor zijn verjaardag omdat hij een koemelkallergie heeft. Aan mij de vraag of dat mij wel zou lukken. Tuurlijk wil ik dat doen!!
Met de recepten van dit forum een koemelkvrije bbr gemaakt om te vullen en aan de slag gegaan. Blijkt de marsepein die ik in huis heb sporen van melk te kunnen bevatten. Toen maar op pad gegaan voor Fondant. Maar pfffoe wat vind ik dat lastig om te verwerken met puzzelen... Ben niet helemaal tevreden, maar hieronder het resultaat.
Feedback en tips zijn natuurlijk welkom

http://6.media.hyves-static.net/1474305957/6/tmyG/0/img1474305957.jpeg

http://6.media.hyves-static.net/1474305653/6/uky1/0/img1474305653.jpeg

Re: koemelkvrije achtbaan

Ik word misselijk als ik naar je taart kijk(in de goede zin van het woord....hou niet van achtbanen) dus super goed gepuzzeld. Mooie taart!

Leuk! De jongen zal het ook fijn vinden eindelijk ook eens een verjaardagstaart gekregen te hebben!

4

Bedankt! Hij is zeker blij, omdat hij nu ook eens taart mag eten :9

5

leuk hoor! maar als het sporen van kan bevatten is het niet zo heel erg. Het word dan verwerkt in een fabriek waar ze ook melkproducten verwerken en dat moeten ze erop zetten.

Mijn dochter heeft ook melkallergie en heb er nog nooit problemen mee gehad.  :D

maar super dat je dat gedaan hebt... lustte hij het toch wel?

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

6

sophie schreef:

leuk hoor! maar als het sporen van kan bevatten is het niet zo heel erg. Het word dan verwerkt in een fabriek waar ze ook melkproducten verwerken en dat moeten ze erop zetten.

Mijn dochter heeft ook melkallergie en heb er nog nooit problemen mee gehad.  :D

maar super dat je dat gedaan hebt... lustte hij het toch wel?

Mijn collega zei dat hij bij een klein spoortje melk al onder de uitslag komt te zitten. Dus ik durfde het niet goed aan...stel....
Hij is morgen jarig en dan wordt ie aangesneden.. ben zeer benieuwd