1 Laatst bewerkt door Stijn (07-07-2011 16:30)

Onderwerp: Strakke Heidi taart!

Heidi uit de bergen! Geweldig om zo'n taart te mogen maken! Ik heb voor de eerste keer afgesmeerd met ganache, zalig! Zoals je kan zien maakt het je taarten wel erg strak, het is steviger, lekkerder,... Ik ben alleszins helemaal verkocht! Jammer van de vinger afdruk op de plaat, maar dat heb je nu eenmaal als er kinderen rondlopen... Het hoofd van heidi lijkt op deze foto's scheef, heel vreemd want in het echt zie je er bijna niets van ..

http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/heidi3.jpg
http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/heidi1.jpg
http://i878.photobucket.com/albums/ab342/stijnt/heidi2.jpg

2

Re: Strakke Heidi taart!

Ik vind je taart echt heel leuk, zit op kindernet samen met zoonlief regelmatig naar Heidi te kijken..........jeugdsentiment!!

"Liefde maakt van een huis een thuis"

3

Inderdaad :) Heel leuk dat het nu terug op tv komt!  :Y

4

Mooi strak!!  :Y    :thumb:

Leuke kleuren, en heidi is echt wel goed gelukt!  :Y
Ook vind ik je netjes afgewerkte onderbord heel mooi.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

diawil schreef:

Ik vind je taart echt heel leuk, zit op kindernet samen met zoonlief regelmatig naar Heidi te kijken..........jeugdsentiment!!

JAAA en boes, en vrouwtje theelepel, mijn dochter en zoontje vinden het ook prachtig en de mama ook ;)
Maar ff de taart! Wauw wat gaaf, en zo strak.
Wilde je even laten weten Stijn dat deze Heidi fan ook vaak last heeft van scheve foto's en plotselingen kindervingers in de bodemplaat  :/  :s  :rolleyes:  Maar ja, zal wel komen omdat ik tegen de Belse grens aan woon, hahaha

6

Hele mooie stapel en erg leuk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Heel erg mooi, mag ik vragen hoe je je ganache hebt gemaakt? Ik wil me er ook een keer aan wagen maar ben juist bang dat het gaat klonteren en het juist niet egaal gaat. Hoe heb jij het gedaan?  :D  :D  :)  Want jouw taart is wel heel erg strak inderdaad!

Ik denk dat ik me toch ook maar eens aan ganache moet wagen...wat een geweldig strakke taart!! Mooi gedaan hoor!!

Party-treats schreef:

Heel erg mooi, mag ik vragen hoe je je ganache hebt gemaakt? Ik wil me er ook een keer aan wagen maar ben juist bang dat het gaat klonteren en het juist niet egaal gaat. Hoe heb jij het gedaan?  :D  :D  :)  Want jouw taart is wel heel erg strak inderdaad!

You tube: Michelle cakes.... een geweldige ganache how to van wel 3 x 10 minuten!!!!

Suc666666

10

Taartjevan10tje schreef:
Party-treats schreef:

You tube: Michelle cakes.... een geweldige ganache how to van wel 3 x 10 minuten!!!!

Suc666666

Inderdaad, die filmpjes heb ik ook gekeken.. Maar ik heb ook een boek: taart en cake decoraties waar het stap voor stap in staat uitgelegd..

11

superleuk! en wat mooi strak zeg