Onderwerp: Een halve meter hoog met orchideen
Als ik het nog eens moest doen dan zou ik de kapels iet lager maken ,
ze zijn 12,5 cm hoog ieder en het mocht in mijn ogen iets lager

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een halve meter hoog met orchideen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik het nog eens moest doen dan zou ik de kapels iet lager maken ,
ze zijn 12,5 cm hoog ieder en het mocht in mijn ogen iets lager

Prachtig en wat een werk die balletjes!!
maar hij is wel prachtig!
Hij is erg mooi!! hoe heb je die kapsel zo hoog gekregen? ik vind het wel mooi zo hoog... Misschien niet heel praktisch met aansnijden... maar dat hoef jij niet te doen... 
Hij is erg mooi!! hoe heb je die kapsel zo hoog gekregen? ik vind het wel mooi zo hoog... Misschien niet heel praktisch met aansnijden... maar dat hoef jij niet te doen...
Dat is waar
Je neemt hier link de tabellen en je doet aan de hoeveel de helft bij....
Bv;
Maat (cm doorsnede)25
Biscuitmix (gram) 314 wordt 471
Ei (gram) 240 wordt 360
Water (gram=ml) 32 wordt 48 voor de vorm 25 cm doorsnede 
Annalies schreef:Hij is erg mooi!! hoe heb je die kapsel zo hoog gekregen? ik vind het wel mooi zo hoog... Misschien niet heel praktisch met aansnijden... maar dat hoef jij niet te doen...
Dat is waar
![]()
Je neemt hier link de tabellen en je doet aan de hoeveel de helft bij....
Bv;
Maat (cm doorsnede)25
Biscuitmix (gram) 314 wordt 471
Ei (gram) 240 wordt 360
Water (gram=ml) 32 wordt 48 voor de vorm 25 cm doorsnede
dankje!
Hij is wel waanzinnig mooi 
Helemaal te gek!! Super gewoon!
ik vind het hoge juist mooi! Super!
t is weer prachtig
dat hoge geeft juist een sjieke uitsraling vind ik
Erg mooi gedaan zeg, ik hou van wit voor je trouwdag en vind dat hoge juist ook heel sjiek.
Tieneke
Hij is echt geweldig,Toppertje
Ik snap wat je bedoelt met de hoogte, maar daar zal lang niet iedereen het mee eens zijn.
Hij is weer fantastisch!!! Zoals altijd jouw taarten. Het effect met die balletjes is heel erg mooi! Veel werk, maar het was het absoluut waard gezien het resultaat!!
Het is een schitterende taart zeg,bloemen zijn ook geweldig mooi.
Prachtig nicole!!! Ik vind t juist wel erg mooi die hoge lagen bij deze taart!! 
Beeldschoon
Ik vind het toch zo mooi om bijna de hele taart in 1 kleur en vooral wit te zien met een klein kleuraccent.
Prachtig.
Je balletjes/kettingen zijn er erg mooi bij, welke vorm gebruik jij hiervoor?
Ik vind het toch zo mooi om bijna de hele taart in 1 kleur en vooral wit te zien met een klein kleuraccent.
Prachtig.Je balletjes/kettingen zijn er erg mooi bij, welke vorm gebruik jij hiervoor?
Voor de balletjes gebruik ik mijn handen en dan rollen maar Pffffffffff kon ze op gegeven moment wel tegen de muur kwakken
en dan doe je ze in een kommetje met wat pearl dust en dan wat shaken , niet te hevig zodat je ze niet vervormd 
hij is echt helemaal prachtig...complimenten!!!
Super super mooi!!!! Ga weer even naar boven om alweer een kijkje te nemen!! 
Hartstikke mooi alweer, Nicole!! 
Werkelijk schitterend Nicole!!!
Ik begrijp idd dat je je kapsels iets lager zou doen. Dan ziet de bovenkant van je taart er misschien iets minder kaal uit. Maar...ik vind em zo ook helemaal top hoor!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een halve meter hoog met orchideen