1

Onderwerp: Misbaksel van de maand

Ooo ik ben hier echt zo niet tevreden over , had 'm anders in mijn hoofd , en hij is totaal niet strak zelfs een soort gleuf onderin en ik weet niet hoe dit komt  , laat 'm toch aan jullie zien , want ook missers horen er bij  :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C4IKLZS3.jpg

Taart groetjes Ellen

2

Re: Misbaksel van de maand

ik vind hem hartstikke leuk geworden. :Y
en een misser is het zeer zeker niet hoor. :nooo
ik durf het helemaal nog niet aan om een topsy te maken,dus ik neem mijn petje af voor jou.
wat zei de ontvanger van de taart dan?

groetjes yvon

3

"yvonne 72" schreef:

ik vind hem hartstikke leuk geworden. :Y
en een misser is het zeer zeker niet hoor. :nooo
ik durf het helemaal nog niet aan om een topsy te maken,dus ik neem mijn petje af voor jou.
wat zei de ontvanger van de taart dan?

Ze zien hem morgen , de taart is net klaar , heb nu 4 TT gemaakt en dit is de minst mooie  :(  Dat jij 'm leuk vind is wel weer een opsteker

Taart groetjes Ellen

4

jij ziet misschien wel de minpuntjes van je taart,maak ik weet zeker dat de ontvanger dat morgen niet ziet.
Ben wel benieuwd wat ze er van vinden.
Als ik haar was,zou ik er blij mee zijn.
Ik doe het je niet na hoor. :nooo

groetjes yvon

5

Ik zie ook gewoon een hele mooie taart en ja, die "vouw" onderin valt ons op, maar de klant denk ik niet hoor... ;-) Kop op, je hebt een mooie taart gemaakt!

6

Ik vind het ook een prachtige taart!!! :thumb:

7

ik vind het ook een hele mooie taart :thumb:

Haha, jouw misbaksel van de maand zou bij mij mijn topper van de maand zijn.. :D Hij is hardstikke vrolijk.
Dussuh..klein deukje voor de kenners, maar niks van aantrekken, lekker doorbakken!

9

Wat een liefe reacties allemaal , dank jullie wel. Wij zien ook alle fouten en foutjes dat weet ik wel, maar van al mijn taarten werd ik altijd blij en vrolijk, van deze wordt ik een beetje down. Nieuw gevoel na een taart, waar ik ook aan moet wennen, Jullie zien er toch een leuke taart in , dat maakt me wel weer wat vrolijker :)

Zie mijn collega zelf pas maandag, dus dan hoor ik ook zijn reactie,  zal het jullie laten weten

Taart groetjes Ellen

10

leuke taart! hoe heb je hem gestapeld? als je hem namelijk carved zoals een 'gewone' taart dan staat hij stevig. eigenlijk is het dan een rechte taart maar dan schuin voor het zicht (staat ook op youtube).
maar hij is heel erg leuk!

Enthousiaste groet, Maxime

11

Nou, zo'n misbaksel zou ik met trots en plezier aan mijn visite tonen en serveren.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

12

Tari schreef:

leuke taart! hoe heb je hem gestapeld? als je hem namelijk carved zoals een 'gewone' taart dan staat hij stevig. eigenlijk is het dan een rechte taart maar dan schuin voor het zicht (staat ook op youtube).
maar hij is heel erg leuk!

Weet ik, daar is hij waarschijnlijk ook niet recht

Taart groetjes Ellen

13

Katja1604 schreef:

Nou, zo'n misbaksel zou ik met trots en plezier aan mijn visite tonen en serveren.

Dank je wel Katja ,

Taart groetjes Ellen