26

Re: Bakkersjam waar te koop?

Dag pim, is de Beko een groothandel met een webshop of ook vestigingen?

27 Laatst bewerkt door Creativelady (24-02-2012 11:28)

Dag pim, is de Beko een groothandel met een webshop of ook vestigingen?
Ik kan er namelijk online niets over vinden.

28

het is een webshop. Weet alleen niet of iedereen hier zomaar in kan komen. Als je wil kan ik wel een emmer van 10 kg naar je op laten sturen. Het kan dan wel enkele dagen duren voordat het bij u is. Dan zou ik het via mijn baas of school binnen kunnen laten komen en daarna naar u kunnen opsturen.

Gr, Pim.
Graag bericht als ik een dagje met je mee mag lopen :)

29

Zeelandia heeft ook 15 kg emmers met deze jam.

30

Ik weet dat mijn broer (vroeger banketbakker) veel met Fruffy werkten. Zijn ook emmers maar geen flauw idee waar te bestellen.

Groetjes, Angela

31

Fuffy bedoel je denk ik. Dat kan ook maar dan is niet echt jam. Meer een smaakmaker voor bavaroise

Gr, Pim.

32

Volgens mij heette het toch echt Fruffy of Fruffi....en was/is het een soort jamvulling. Het was in ieder geval geen bavarois.
Ik kan het eens navragen maar dan weet ik nog steeds niet waar het te koop is  :s

Groetjes, Angela

33

Dag pim dank voor je aanbod maar ik heb een kvk nr en kan gwn toegang krijgen tot de meeste groothandelzaken. Dus wellicht ook bij deze. Wat is naam van de webshop?

@angela, ik zal ook eens googlen voor fruffy of hoe het ook heet thanx.

34 Laatst bewerkt door PimvdHeuvel (25-02-2012 07:12)

Dit is de site van de beko.

http://www.beko-zuid.nl/

Gr, Pim.

35

Bij taartenmaken.com kan je fruffi bestellen per 6 kilo. Maar ja, 6 kilo..... en dan wil je misschien ook nog meerdere smaken hebben. Zo jammer dat er alleen grote verpakkingen van zijn te krijgen.

Life is what you bake it.