Re: 2 verschillende vogelkooitjes...
Superleuk!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 2 verschillende vogelkooitjes...
Superleuk!!!!
Zien er super leuk uit
Bedankt dames!
Oh, wat is dat tweede kooitje ontzettend elegant! Prachtig hoor!
Ik heb jouw Tweety taartje op mijn Pinterest Prikbord geprikt omdat ik het zo'n mooi taartje vind maar wist toen nog niet dat hij van jou was. Dus dat zou niet netjes van me zijn als ik hier geen reactie zou laten.
Prachtige taart ! De andere ook trouwens.
Ze heeft 2x mijn aandacht getrokken maar dan op een andere manier, eerst met foto , tweede keer door de topic-titel, dus dat wil wat zeggen hé.
Ik heb jouw Tweety taartje op mijn Pinterest Prikbord geprikt omdat ik het zo'n mooi taartje vind maar wist toen nog niet dat hij van jou was. Dus dat zou niet netjes van me zijn als ik hier geen reactie zou laten.
Prachtige taart ! De andere ook trouwens.Ze heeft 2x mijn aandacht getrokken maar dan op een andere manier, eerst met foto , tweede keer door de topic-titel, dus dat wil wat zeggen hé.
Awww, dank je wel! Lief van je!
Prachtig
wat een leukerds, maar Tweety steelt voor mij de show.
Ik vind ze beide mooi maar die van tweety is te schattig!
Sorry hoor, de tweede is leuk. Maar Tweety is het HELEMAAL!
Neen hoor ook de tweede taart zit er geweldig uit, maar Tweety is mijn favoriet!
Wat leuk, je vogelhuis met die schattige Tweety.
En je vogelkooi is prachtig!
Oh te schattig, echt super gedaan. Heb meteen ook een vraag, hoe bekleed je het 2 e vogelkooitje? Bekleed je die in 1 x?
Groetjes miranda
Oh te schattig, echt super gedaan. Heb meteen ook een vraag, hoe bekleed je het 2 e vogelkooitje? Bekleed je die in 1 x?
Groetjes miranda
Dank je wel!
Nee, ik heb alle zijden individueel uitgesneden een "geplakt" op de taart.
Dank je wel!
Nee, ik heb alle zijden individueel uitgesneden een "geplakt" op de taart.
Bedankt voor je antwoord, ik dacht al zoiets ik denk dat ik hem ook maar eens ga proberen, ik vind hem te leuk!
alletwee supermooi.... ik wil die ook eens maken die tweede stat al lang op mn lijstje
Dank je wel!
Nee, ik heb alle zijden individueel uitgesneden een "geplakt" op de taart.Bedankt voor je antwoord, ik dacht al zoiets ik denk dat ik hem ook maar eens ga proberen, ik vind hem te leuk!
O jee sorry, zie nu pas dat je het over het 2de kooitje hebt
Ik heb eerst het bolletje bovenop bekleden (fondant netjes in een rechte lijn eraf gesneden) en toen de rest van de kooi met een lange plak fondant dicht "gedraaid". Achteraf gezien, denk ik dat ik toch wel het kooitje in zijn geheel kon bekleden net als een "normale" taart.
Jeetje..die zijn geweldig mooi
Tweety is zo lief, maarrrr
die 2e is echt te gek mooi
Mag ik de foto opslaan en mag ik vragen welke maat vorm je hier gebruikt hebt? Ik denk bovenop een blanda en verder ...
wauw ,ik vind ze alle 2 te gek
groetjes Carla
Wat een schatjes!!
Dit is echt geweldig zeg. Vooral je Tweety is super.
Tweety is zo lief, maarrrr
die 2e is echt te gek mooiMag ik de foto opslaan en mag ik vragen welke maat vorm je hier gebruikt hebt? Ik denk bovenop een blanda en verder ...
Gewoon een ronde bakvorm met dezelfde maat (doorsnede) als je blanda.
Super alle leuke opmerkingen...dank jullie wel!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 2 verschillende vogelkooitjes...