1

Onderwerp: Lady in Pink

Eindelijk mocht ik er dan ook eentje maken. Ons crisispleegkindje wordt 5 jaar en die kans heb ik meteen gepakt haha.
Veel inspiratie overal opgedaan voordat ik wist hoe ik haar ging maken en ik ben tevreden (bijna dan haha)
Gemaakt van chocoladebiscuit en gevuld met witte chocolade bc en kersenvlaaivulling.
Ben heel benieuwd wat jullie van haar vinden  :)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/420105_226559017439826_100002571893477_431050_819146809_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/429550_226559060773155_100002571893477_431051_976399828_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/427547_226559137439814_100002571893477_431052_82417278_n.jpg
de laatste foto vertekend wat qua grootte helaas.
Dankjewel voor het kijken en eventueel reageren. Ik ben er blij mee  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

2

Re: Lady in Pink

Mooi!

Wat een werk, die geduste randjes. Petje af!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Hoezo ben je er bijna tevreden mee? Hij is echt super mooi. En je pleegkindje zal er dan ook wel superblij mee zijn!

4

Hij is echt prachtig zeg!!

5

mmaas schreef:

Hoezo ben je er bijna tevreden mee? Hij is echt super mooi. En je pleegkindje zal er dan ook wel superblij mee zijn!

Ik ben gewoon niet de makkelijkste voor mezelf, ik zie altijd wel iets wat anders of beter had gemoeten van mezelf  :D

hoe heb je die soort van blaadjes op de jurk gemaakt? howto'tje? haha :lol:

'' Make cakes, no war'' ♥

7

ik heb de uitsteker van een klaproos gebruikt. Deze met het zwarte nerfstokje bewerkt en de randjes met de boltool dunner gemaakt.
De randjes zijn gedust met pearl pink

8

Ik zie nu pas dat hij van jou is Miranda  :o.
Daar heb je ons het begin van laten zien toch? Het is een van mooiste die ik hier gezien heb. Ze zal wel heel blij zijn!
Zijn je tractaties ook al af?

9

Antwannette schreef:

Ik zie nu pas dat hij van jou is Miranda  :o.
Daar heb je ons het begin van laten zien toch? Het is een van mooiste die ik hier gezien heb. Ze zal wel heel blij zijn!
Zijn je tractaties ook al af?

Die zijn bijna af, cupcakes en ben nu bezig met de pops. Eigenlijk geen zin meer maar de mensen moeten wat te snoepen hebben morgen haha en de kindjes op school ook.
Dankjewel voor de complimenten  :o

10

Het is je gegund hoor! Veel plezier morgen!!

11

Ze is echt beeld-beeldschoon, deze dame !!!

Groetjes, Conny

12

Ze is schitterend mooi!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

13

Deze jurk is helemaal geschikt voor de Oscar's!!! Menig ster zou hiermee over de rode loper willen schrijden. Heel mooi.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14

Heel mooi zeg.. Ik heb dat nerfstokje ook, maar als ik daarna met mijn baltool er over ga, gaan mijn nerfjes ook weer weg. :(

Groetjes Bianca Wolst

15

Bianca Wolst schreef:

Heel mooi zeg.. Ik heb dat nerfstokje ook, maar als ik daarna met mijn baltool er over ga, gaan mijn nerfjes ook weer weg. :(

Ik maak eerst de nerven er in op zo'n roze schuimrubber matje (niet de dikke maar de dunne) en dan draai ik het om als ik de bol ga gebruiken voor de randjes, dus aan de achterkant. En dan gaat het goed, succes met proberen ;-)

16

heel erg mooi, dat zal vast een werkje geweest zijn, maar ze ziet er dan ook prachtig uit!

Welkom op mijn blog! http://bakmadam.blogspot.com

17

Wat een prachtige dame  :thumb:  :thumb:  :thumb: Is vast in de smaak gevallen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

18

wat een beauty :thumb:

19

dat is echt héél mooi gedaan!!

20

Vind hem prachtig en dank je wel voor de uitleg  :thumb:

21

Wauw!

if youre happy and you know it clap your hands

Sjieke dame!!!!!!!!!!! :thumb:

23

OMG wat een prachtige prinses!!! :Y  :Y  :Y  :Y

24

Mirzan schreef:
mmaas schreef:

Ik ben gewoon niet de makkelijkste voor mezelf, ik zie altijd wel iets wat anders of beter had gemoeten van mezelf  :D

Heeeeel herkenbaar. Volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Ik in ieder geval ook  O-)

25

Ik vind 'm prachtig! En wat een werk!