1

Onderwerp: Oreo Cakepops

Ik vong een recept hiervoor op internet en had een doosje oreo´s in de kast liggen, dus tja wat doe je dan als je kleine op bed ligt en het regent buiten  :D  onder andere cakepops maken (heb nl. ook nog een biscuit gebakken en koekjes gemaakt, maar kan m'n pak royal icing nergens weer vinden :grr: dan maar zelf maken vanavond als de kleine wederom op bed ligt  ;) )

Manlief en de kleine Jasper vonden ze ook erg lekker. Maar voor wat hoort wat, manlief mocht dus weer even z'n fototoestel tevoorschijn halen :D Zie hier het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZG4SREN7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YKZ73DLC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IGIJ8HWF.jpg

2

Re: Oreo Cakepops

Owwww dat bekkie... Sweet!!!
En lekker hoor, ze staan op m'n lijstje om ze met oreo's te maken, ze lijken me echt te lekker  :9

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

o wat zien ze er lekker uit zeg, ikwas even aan het rond kijken om een taktatie voor mijn dochter die 6 word, dit is erg leuk,

maar hoe maak ik dit?

4

Ziet er erg smaakvol uit! Ik denk dat mijn kids ze ook lekker zullen vinden. :Y

De cakepops zien er lekker uit,maar die foto van je kleine is ubergeweldig!!!

6

ames schreef:

o wat zien ze er lekker uit zeg, ikwas even aan het rond kijken om een taktatie voor mijn dochter die 6 word, dit is erg leuk,

maar hoe maak ik dit?

Ik mail hem je wel even.

By the way, ik zag trouwens van de week ook een look-a-like van oreokoekjes bij de Aldi. Heb ze meegenomen en ze smaken goed. Weet alleen de prijs niet meer :think:

7

Dank jullie voor de reacties!!
De foto van Jasper vindt ik zelf ook erg leuk, de cakepop was bijna net zo groot als zijn mondje :D maar dat doet hem niets hahaha.

8

Ze zien er lekker uit, haha maar je kleintje wint het hoor :-) Hmm en je man heeft ze wel verdiend hoor, mooie foto's!
Wil je mij het recept ook mailen ajb???

9

Dank je Dayen!

Ik heb het recept in een Word-bestand met foto's en krijg hem niet toegevoegd als ik jullie via deze site mail. Dus voor degene die het willen, als jullie mij even mailen (zodat ik jullie emailadres heb) dan kan ik daarop reageren en hem als bijlage meesturen.

10

ik vind ze geweldig leuk! mooie foto's ook en kijk de kleine lekker smullen

Ik heb mijn dochter beloofd om ze van het wekeend ook te gaan maken samen met haar.

11

Ze zien er inderdaad super lekker uit maar die foto springt er toch echt uit! Daar doe je het toch voor  :Y

12 Laatst bewerkt door rosajati (24-02-2012 14:03)

Heb jij uberhaubt tijd naast al je huiswerk????

Erg leuk geworden en inderdaad de foto met jullie zoon is er een om in te lijsten!
Tot maandag! (als je nog over hebt........)

Enjoy!

13 Laatst bewerkt door vanessa1982 (24-02-2012 14:46)

rosajati schreef:

Heb jij uberhaubt tijd naast al je huiswerk????

Erg leuk geworden en inderdaad de foto met jullie zoon is er een om in te lijsten!
Tot maandag! (als je nog over hebt........)

Scheelt weer dat deze al in juni 2011 gemaakt zijn he ;)

Nu kom ik tijd tekort, haha. Gelukkig heb ik wel grootste gedeelte van het huiswerk al af (dummie rond, dummie vierkante stapel, PP-strik en lussen en het bakken kan pas van het weekend), want ik heb de griep. Doe het nu dus even rustig aan, zodat ik maandag hopelijk nergens meer last van zal hebben. Tot maandag!

Toch bedankt voor jullie reacties!  :D

14

Die zien er lekker uit zeg!

15

Ze zien er heerlijk uit.
En de foto van Jasper is wel heel schattig!
Morgen gaan we met een stel forumleden cakepops fröbelen, ik ben heel benieuwd, heb er wel zin in!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)