Onderwerp: Voorstellen is wel zo netjes: Maartje
Hoi allemaal,
Ik en een vriendinnetje hebben het in ons hoofd gehaald om morgen eens een poging te gaan wagen tot het decoreren van een taart.
Natuurlijk gingen wij op zoek naar informatie en al snel kwamen we op deze site terecht... Wat een hoop informatie komt er dan op eens op je af. Ons ''gezellig-op-een-zaterdagmiddag-fröbel-project'' blijkt ineens een hele studie te zijn
Daarom heb ik me hier aangemeld en ben gaan lezen... En ik vind het altijd wel zo netjes om, als ik berichten van mensen lees en gebruik, even te vertellen wie ik ben en te melden dat ik mee lees :-)
Ik ben dus Maartje, 23 jaar en woonachtig in het gezellige brabant. Na een opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang studeer ik nu pedagogiek. Mijn grote hobby's zijn tot nu toe zingen en schminken... En als ik niet op let heb ik er wellicht binnenkort nog een hobby bij
Qua bakken heb ik weinig gedaan, een cake of een appeltaart gaan goed maarja... Ik heb gisteren voor het eerst iets met marsepein gedaan, namelijk cupcakes versierd (samen met een meisje van 12 dat ik ''coach''). Erg leuk!
Mijn oven is een drama (tempratuur is moeilijk in te stellen) maar toch ben ik net begonnen met biscuit bakken. De eerste staat er in en zit er best aardig uit (al zeg ik het zelf). Het plan voor vandaag is naast deze gewone, ook nog een chocolade en twee roze biscuits te maken... ''Voor het geval het mis gaat'' en naar mijn weten kun je ze ook prima invriezen.
Tot slot wil ik nog zeggen: ik vind jullie creaties hier prachtig! Het zorgt voor veel inspiratie en ik voel me door jullie how to's gesterkt om morgen roosjes te gaan maken
Groetjes,
Maartje