1

Onderwerp: Bloemstuk suikerbloemen

Ik heb dit stuk gemaakt gewoon om op de vensterbank te zetten.

https://lh5.googleusercontent.com/-Rzs5y8ipPMQ/T0PnGoCDoUI/AAAAAAAAG04/3-Ltk25kq30/s512/DSCF3448.JPG?gl=NL

https://lh5.googleusercontent.com/-RswR85PN0W8/T0PnG4r27kI/AAAAAAAAG08/kedcXrl7600/s640/DSCF3444.JPG?gl=NL

Benakt voor het kijken

Met vriendelijke groet
Jolanda

2

Re: Bloemstuk suikerbloemen

heel mooi! :Y

3

schitterend !!!! wie wil er nou niet zo`n mooi stuk hebben staan, knap hoor :)

Wohooooo! Wat mooi gemaakt.  :thumb: Heel leuk. En ook lekker lente achtig met die bloesem. :Y

Never a failure, always a lesson!

Wat een werk! niet helemaal mijn kleuren maar wel heel gaaf gemaakt!

Groetjes Petra

6

Schitterend

zoooooooooo deze vind ik echt schitterend  :thumb:  :thumb:

8

Dames,

dank je wel voor de leuke reactie's

Met vriendelijke groet
Jolanda

9

Prachtig!!

Groetjes, Renata

10

:thumb: Top zeg! Ze zullen veel bekijks hebben voor het raam! Hoe lang heb je daar aan gewerkt? Ik heb gisteren avond een roos gemaakt en daar was ik de hele avond zoet mee :lol:  :lol:

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

11

Theatje schreef:

:thumb: Top zeg! Ze zullen veel bekijks hebben voor het raam! Hoe lang heb je daar aan gewerkt? Ik heb gisteren avond een roos gemaakt en daar was ik de hele avond zoet mee :lol:  :lol:

Ik denk een uurtje of 35 40.
Maar dit is heel erg leuk en rustgevend om te doen. Omdat deze niet voor op taart zijn heb ik er ook gewoon s'avonds bij de tv aan gewerkt. Er zitten bijna geen bloemen in die uit meer laagjes bestaan, die zijn sneller klaar.

Met vriendelijke groet
Jolanda

12

:thumb:

zal wel uitkijken met voor het raam zetten en de zon anders verkleurd hij erg snel en dat zou zonden zijn

13

patti schreef:

:thumb:

zal wel uitkijken met voor het raam zetten en de zon anders verkleurd hij erg snel en dat zou zonden zijn

Ik heb 1 raam in de woonkamer waar eigenlijk bijna nooit de zon komt. Alleen voor 6 uur smorgens en na 7 uur savonds dus dat zit wel goed. Zal het nog wel wat verkleuren hoor.
Maar als het niet mooi meer is maken we toch gewoon weer een nieuwe. Heb je in iedergeval weer een reden om weer bloemen te maken.

Met vriendelijke groet
Jolanda

14

mooi gemaakt,  de bloesemtakken ook mooi getaped,  met verdikkingen enz.  :Y

Jammer dat je klimop/ rozenblaadjes wat kleur betreft erg op elkaar lijken.
Hier kan je nog veel meer variatie mee bereiken.

je takken klimop zien er nogal dik uit.
Dit komt waarschijnlijk omdat je de losse blaadjes met wat lange ijzerdraadjes door taped, en dan worden ze alsmaar dikker, je voorkomt dit om zeker met de kleinere blaadjes, dunner draad te gebruiken, en dan ook niet te lange draadjes mee door te tapen.

kijk eens goed naar een klimop plantje, daar leer je veel van.

vooral lekker doorgaan met deze kunst :)

mpbart

2+3 juni   Holland Sugar Art Show