1

Onderwerp: tips voor 1e taart? (auto/cars thema)

Hoi Iedereen,

Volgende week is mijn zoontje jarig en ik als volkomen leek bedacht omdat ik toch vakantie heb best zelf de taart kan maken. Ok nu op zoek naar tips en dergelijke. Hij is gek van Cars, maar 3d lijkt mij wat te moeilijk. Zie heel veel mooie ontwerpen. Ben redelijk creatief, wie kan mij een beetje op weg helpen  ;)
Groetjes,
Marianne

2

Re: tips voor 1e taart? (auto/cars thema)

Hier een paar minuten, uren, dagen rondneuzen en je hebt een legio aan ideeën. Maar wees gewaarschuwd: Het is verslavend!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

3

Dit topic is bedoeld om je voor te stellen, je vraag hoort in een andere rubriek.

Ik zal het even melden, dan word dit topic verhuisd.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

Ja dat doe ik al een tijdje, vond het al heel lang leuk. Maar nooit ertoe gekomen om er 1 zelf te maken...
Denk dat biscuitdeeg wel lukt (voldoende in huis halen mocht het mislukken) en wil bekleding van marsepein maken (kan je zo kant en klaar kopen) en waarschijnlijk het knutselen en uitsteken van vormpjes lukt ook nog wel (vooral tijd)  :)
Welke vulling is geschikt voor zo'n zoete taart (iets fris?)

5

OK sorry! Wilde de vraag stellen en verkeerd topic gekozen.

6 Laatst bewerkt door Hertje (20-02-2012 14:13)

Als je de FAQ (links op deze pagina) leest, krijg je veel info.
En de zoekfunctie (bovenaan de pagina) leidt tot heel veel bruikbaars (wel even de categorie aanvinken waarin je wenst te zoeken).
Cars how-to's:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/se … 1161594320

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Welkom op het forum :)

Je vraag hoort inderdaad niet in Ons kent ons. Even de omschrijvingen onder de titels van de diverse rubrieken lezen en de sticky's, dan wordt een boel duidelijk :Y

[MOVE] -> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Morgen ga ik bakken, besloten om mix te kopen (voldoende) zodat de eerste eigen taart minder kans van mislukken heeft...
Maar zoek nog naar een niet zo zoete vulling, zie zoveel vullingen bij de recepten staan dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Omdt ik veel marsepein gebruik, zoek ik een frisse (niet zure) vulling.
Iemand een idee?

9

Lemon curd? Iets met citroen...........jam?

En verder blijft taart natuurlijk iets zoetigs............