1

Onderwerp: engels

hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is jean, ik heb meteen een vraag, ik koop van alles in de winkel om taarten en zo te bakken, helaas staat alles er op zijn engels op. dus er staat hier van alles maar weet bij god niet wat en hoe te gebruiken? :s  ben ik nu de enigste die het niet weet?
ik denk als ik alles kon lezen dat ik veel meer en beter zou bakken. dus waarom niet een nederlands briefje erbij, in de winkel leggen ze het wel uit, maar dat ben ik thuis alweer vergeten, :o  wens jullie een mooie avond toe.

2

Re: engels

Welkom op het forum :)

"Ons kent ons" is bedoeld om je voor te stellen, voor vragen zijn de andere rubrieken bedoeld.
Ik verhuis je dus zo naar Taartdecoratie algemeen.

Over je vraag: de meeste producten komen uit Engeland en Amerika, en de bedrijven daar exporteren naar zóveel landen, daar is Nederland maar een onderdeeltje van.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: engels

Dag Jamiti, als je de tekst hier even plaatst wil ik met alle plezier vertalen. En andere mensen op dit forum ook wel denk ik. In plaats van overtikken kun je ook een duidelijke foto van de instructies op de verpakking maken en die hier plaatsen.

Er is een handige site voor het omrekenen van cups, teaspoons enzovoort.