Onderwerp: etiket schoendoos.
Ik zie wel eens een taart vermomd als schoenendoos met een 'echt' persoonlijk etiket. Dat is een print, maar hoe maak je zo'n etiket?
( ik denk dat ik hier goed sta, zo niet >>>>>>>>)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » etiket schoendoos.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie wel eens een taart vermomd als schoenendoos met een 'echt' persoonlijk etiket. Dat is een print, maar hoe maak je zo'n etiket?
( ik denk dat ik hier goed sta, zo niet >>>>>>>>)
Je kan met een foodprinter een afbeelding laten printen op eetbaar papier. Dat plak je dan met wat icing op je doos.
Er zijn best wel wat mensen die een foodprinter hebben en die je uit de nood willen helpen als je zo'n printje nodig hebt.
een beetje een handig persoon met de computer uitzoeken, ik niet
die kunnen zo iets ontwerpen in een of ander programmatje...
ik vraag dat altijd aan mijn zwager
Je kan met een foodprinter een afbeelding laten printen op eetbaar papier. Dat plak je dan met wat icing op je doos.
Er zijn best wel wat mensen die een foodprinter hebben en die je uit de nood willen helpen als je zo'n printje nodig hebt.
Dat het een print is wist ik Maar voor je iets kunt printen, moet je iets hebben om te printen en dat heb ik dus niet. Ja de printer wel, een hele nieuwe, maar juist dat etiket niet.
een beetje een handig persoon met de computer uitzoeken, ik niet
![]()
die kunnen zo iets ontwerpen in een of ander programmatje...
ik vraag dat altijd aan mijn zwager
geef mij zo'n zwager
Iemand die dit voor mij wil maken, printen kan ik zelf het is alleen het ontwerp.
Marie-Popo schreef:Je kan met een foodprinter een afbeelding laten printen op eetbaar papier. Dat plak je dan met wat icing op je doos.
Dat het een print is wist ik
Maar voor je iets kunt printen, moet je iets hebben om te printen en dat heb ik dus niet. Ja de printer wel, een hele nieuwe, maar juist dat etiket niet.
Oh, haha, sorry, ik had je eerste berichtje te snel gelezen
Maar ik zou nog altijd uitgaan van een fotootje van google, ff zoeken op shoe box label ofzo, dan moet je wel iets vinden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » etiket schoendoos.