Onderwerp: Vanmiddag met zwangerschapsverlof (Cupcakes gemaakt!)

Vanmiddag om 1630 ga ik met zwangerschapsverlof. Voor al mijn collegas (op de 4e verdieping, anders moet ik er 450 maken  :P ) heb ik cupcakes gebakken met nijntje erop.......2 standaardjes gekocht bij Xenos en het feest kan beginnen! Ik heb er nu 48 gemaakt en 12 whoopies (kreeg ik gisteravond opeens in mijn hoofd). Ik heb er vast meer dan genoeg want er zitten hier ongeveer 65 mensen, en er zullen er een aantal niet zijn of niet willen/lusten (daarom heb ik er ook een paar gemaakt zonder marsepein!)

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/406503_251435874939487_100002192296660_560204_407300105_n.jpg

2

Re: Vanmiddag met zwangerschapsverlof (Cupcakes gemaakt!)

schattig hoor en geniet van je zwangerschapsverlof  :)

oja 1 lijkt een beetje op een piraat, daar had ik zwarte oogjes ingedrukt......maar die waren te groot, vond het zonde om de cupcake daarom af te keuren. 2e rij van onder 2e van links.....

Wat een leuk idee! Zien er prachtig uit.

5

Ze zien er leuk uit! :Y  Geniet lekker van je verlof.. Lekker veel taartjes etc bakken! :D

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

Ze zijn erg leuk!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van je welverdiende vakantie die erbij hoort!

Dankjulliewel!!! Ben benieuwd of ze nog net zo lekker zijn als gister, ik heb ze maar in een koele auto achtergelaten........koelkast is te koud en hier te warm, hopelijk drijven ze straks niet op de grond ;)