1

Onderwerp: schaats taartje

De meester vierde Vrijdag zijn verjaardag op school.Mijn dochter wilde graag een taartje maken voor hem.Dit begint inmiddels een traditie te worden.Na wat navraag wisten wij zijn hobby's.
Nu konden we aan de gang.Hij is gevuld met jam.

De foto is niet heel duidelijk kom vanaf een telefoon.Hoe krijgen jullie je taarten zo mooi op de foto?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIOLB4LO-D.jpg

2

Re: schaats taartje

Wat een leukerd! Zal vast een succes zijn geweest!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Wat een leuke taart!
Ik fotografeer met een Panasonic Lumix op de 'voedsel' stand.
Ik zet mijn creatie op onze eetkamertael en haal de stoelen weg zodat alleen de tafel en de witte muur erachter zichtbaar zijn.
O ja, en ik fotografeer bij daglicht.
Een tip die ik hier op het forum ook wel eens voorbij zie komen is een rolgordijn waar je de taart voor en op zet. (Zodat de onder- en achtergrond dezelfde kleur hebben).

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

4

Erg leuk geworden. Daar zal de meester vast van hebben zitten smullen. Ik vind vooral die pinguin erg leuk.

Ik heb als onderplaatje een stukje Trespa wat over was. Deze bekleed ik vaak met een inpakpapiertje en huishoudfolie. Dit ziet er altijd heel erg leuk uit.
Eventueel datzelfde pakpapier zo neerleggen dat het de onderkant en achterkant is geeft ook een mooi effect.

5

PetravanHarten schreef:

Wat een leuke taart!
Ik fotografeer met een Panasonic Lumix op de 'voedsel' stand.
Ik zet mijn creatie op onze eetkamertael en haal de stoelen weg zodat alleen de tafel en de witte muur erachter zichtbaar zijn.
O ja, en ik fotografeer bij daglicht.
Een tip die ik hier op het forum ook wel eens voorbij zie komen is een rolgordijn waar je de taart voor en op zet. (Zodat de onder- en achtergrond dezelfde kleur hebben).

Helaas kent mijn toestel geen voedsel stand.Maar ga je/jullie tips zeker gebruiken.Alvast bedankt voor de tip.