26

Re: Als het hek van de dam is..

Niet durven posten, niet zo onzeker hoor, weet je wel hoe mooi ze zijn, en ook zo strak. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

27

Super mooie taarten! :)

28

Leuk die kleur verlopen in je taarten! En mijn favoriet is de mooiste vis van de zee  :D . Echt heel leuk gedaan.

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.

prachtig mooie taarten!!!!!

allemaal stuk voor stuk geweldig!

30

heeeel mooi!!!!
Welke kleuren heb je gebruikt voor de jurk van rapunzel?
Moet er binnenkort namelijk zelf één maken!

Groetjes,

Annemie

31

ze super leuk allemaal,lekker blijven posten hoor enne ik ga nu vlug je stapeltaarten bekijken :Y

32

prachtige taarten zeg, mooi strak en heel goed afgewerkt :D
super hoor :D  zou ze altijd posten!

33

wachter schreef:

heeeel mooi!!!!
Welke kleuren heb je gebruikt voor de jurk van rapunzel?
Moet er binnenkort namelijk zelf één maken!

Groetjes,

Annemie

zoo uuhhmm even denken, ik denk dat ik het paars en roze van wilton (uit het basispakket) heb gemengd en daar heb ik misschien zelfs wel een heel klein beetje blauw of rood aan toegevoegd hahaha.

Ik maakte altijd al schilderijen en daarvan uit ben ik gewend om kleuren te mengen tot ik tot het resultaat kom dat ik mooi vind. Ik schrijf alleen nooit iets op omdat ik altijd denk dat ik het wel onthou.. maar dat blijkt toch wat moeilijk haha Ik hoop dat je er toch nog een beetje iets aan hebt.

Benieuwd naar meer taartjes van mijn hand? Bekijk dan ook eens mijn Facebook page: https://www.facebook.com/pages/Cakes-by … 0981634307

34

Haha...mevrouw gaat nu los!
Ze zijn super allemaal!  :thumb:

Groetjes van Marjon

35

Hele leuke een mooie taarten! Ook leuk om eens een taart te zien van 'De mooiste vis van de zee'!! :thumb:

Vegetables are a must on a diet. I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie ;) http://www.detaartenvandejuf.nl/

36

Wat een gave parade! :Y
Mooie, strakke taarten en origineel gedecoreerd.
Blijven posten hoor!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!