Onderwerp: Mickey Cakepops

Taratatataaa! Mickey Mouse cake pops! Deze zijn gemaakt met pure chocolade. Ik vond het wel lastiger met de chocolade dan met de candy melts. Hebben jullie dit ook? Of hebben jullie nog tips?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mickey Cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Taratatataaa! Mickey Mouse cake pops! Deze zijn gemaakt met pure chocolade. Ik vond het wel lastiger met de chocolade dan met de candy melts. Hebben jullie dit ook? Of hebben jullie nog tips?
Mooi!
Mag ik vragen wat je voor de oortjes hebt gebruikt,Chocoladeschijfjes?
Ik heb zelf de beiden al gebruikt.Vind persoonlijk Candy Melts (wel met crisco erdoor) makkelijker om mee te werken.
Ze zijn mooi zeg. Ik werk juist graag met chocolade. Ik kleur het nu ook zelf.
Pakt wel eens verkeerd uit, maar heb nu ook een adres gevonden waar je anders dan de basic kleuren kunt bestellen.
Voor mijn gevoel moet er altijd zoveel crisco door de melts om dun te worden en dat vind ik niet zo lekker.
Ze zijn geweldig!
Pakt wel eens verkeerd uit, maar heb nu ook een adres gevonden waar je anders dan de basic kleuren kunt bestellen.Voor mijn gevoel moet er altijd zoveel crisco door de melts om dun te worden en dat vind ik niet zo lekker.
Kon ik wel geschreven hebben.
Ben benieuwd naar je adres voor andere kleurtjes 
Leuk gedaan. Hoe heb je die oortjes gedaan?
Vind ze super lief! En ze zien er mooi strak uit.
Ik werk trouwens liever met chocolade. 
Leuk gedaan. Hoe heb je die oortjes gedaan?
Van deze site:
http://family.go.com/food/recipe-bakere … ke-pops-t/
De oortjes zijn dus gewoon van die schijfjes van de smeltchocolade.
Pakt wel eens verkeerd uit, maar heb nu ook een adres gevonden waar je anders dan de basic kleuren kunt bestellen.
Waar haal je dat? Ik heb er wel over gehoord, maar volgens mij moet je dan kleurstof op oliebasis hebben toch? En kun je alle chocolade kleuren of alleen witte chocolade?
En hoe voorkom je dan dat de oortjes smelten als je alles in de chocolade doopt?
Zien er superleuk uit!
Ze zien er super uit!
Je kunt je 'normale' kleurstoffen gebruiken als je flo-coat van americolor gebruikt. Werkt super 
Van het merk Americolor zijn er Candy colors (op oliebasis) speciaal voor chocolade.
Ik gebruikt dit voor het kleuren van witte chocoloade.
Het is alleen niet in DLT shop verkrijgbaar. Wel weet ik een andere site, maar volgens mij mag je dat niet noemen hier.
Mail me maar voor het adres.
In de webshop hebben ze wel de primaire kleuren waar je natuurlijk al een heel eind mee kan komen:
En hoe voorkom je dan dat de oortjes smelten als je alles in de chocolade doopt?
Zien er superleuk uit!
gewoon niet lang in de chocolade houden
Haha ik kan t niet verklaren maar ik heb ze er gewoon in gedoopt en het werkte prima. Maar je moet de oortjes wel even goed laten drogen voordat je gaat dopen. Ik was bij 1tje te vlug en toen had arme Mickey nog maar 1 oortje!
In de webshop hebben ze wel de primaire kleuren waar je natuurlijk al een heel eind mee kan komen:
deze gebruik ik ook, maar toen ik van de week roze cakepops wilde maken, kwam ik helemaal niet uit met de kleur. Vandaar dat ik nu los roze o.a heb besteld.
Ik heb de Mickey's net aan mijn zoontjes laten zien en je raad al wat het volgende is wat ik ga maken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mickey Cakepops