1

Onderwerp: Zomaar wat gefreubeld

Ik heb vorige week een Kenwood Kmix gehad van mijn man.
Hij vond het zo erg voor me dat mijn taartjes niet mooi hoog werden dat hij me deze maar cadeau gedaan heeft,de schat.
Omdat "Kenny" natuurlijk uitgeprobeerd moest worden ben ik weer eens aan het bakken gegaan en dit keer had ik wél een mooie hoge taart.
Helaas scheurde het fondant aan de zijkanten en mijn eerste poging tot een roos is ook niks geworden,maar met twee kinderen die "mee willen helpen" en dus overal aanzitten en m'n schoonouders op visite om je heen valt het ook niet mee. :nooo
Ach ja,goed excuus om er héél snel nog één te maken,want er moet wel geoefend worden natuurlijk.
Nou,heel verhaal,maar hier komt ie enne,feedback is erg welkom!
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/421974_1899168816627_1763852096_937246_339144992_n.jpg

Omnia vincit amor

2

Re: Zomaar wat gefreubeld

Ziet er goed uit hoor!
tip: als je op de vertakkingen een bloemetje of blaadje plakt lijkt het nog echter!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

ziet er leuk uit

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

4

Toevallig vandaag ook taart gemaakt voor kennisje wat binnen 1 dag af moest.Kinderen vakantie dus ja die haalde steeds alles onder mijn handen weg :grr: ....dus ja ik ken dat!!!!
Conclusie na vandaag; taart maken als kids op bed liggen!!!!
Dan heb ik alleen last van mijn oudste twee die steeds marsepein willen scoren :s

5

Wat fijn om te lezen dat,ondanks de "schoonheidsfoutjes"  mijn taartje toch leuk gevonden wordt!
En Joyce,bedankt voor de tip,daar ga ik de volgende keer zeker beter op letten.
Volgende keer ook taarten als er geen kinderen bij zijn inderdaad,mijn oudste "steelt"  steeds mijn fondant.
Meestal bak ik voor de kinderen wat cupcakes,dan zijn ze daar een tijdje mee zoet,geeft mij net wat extra tijd. ;)

Omnia vincit amor