1

Onderwerp: Hoe maak ik een slangenvelletje?

Voor een pythontaart ben ik op zoek naar tips om een goed slangenvelletje te maken van marsepein. De slang onder deze link ziet er prachtig uit, bijvoorbeeld, zoiets moet het worden, maar dan in een andere vorm:
http://www.flickr.com/photos/29225272@N03/3469814744/
Alle tips om dit te bereiken zijn welkom. Dankjewel alvast!

Groetjes, Moon

2

Re: Hoe maak ik een slangenvelletje?

Ik heb hier nog wel twee impressiematjes  met grove en fijne slangenprint (A4 formaat) liggen die je van me mag overnemen.

3

Ik heb je gemaild. Maar andere tips zijn nog steeds welkom, want met alleen een impressiematje ben ik er vast nog niet...

Groetjes, Moon

Ik denk als je fondant nog niet op goede dikte is er balletje van de andere kleur op leggen en dan verder uit rollen dan zitten de vlekker in ieder geval er in en dan met het impressie matje er over

Ik denk als je fondant nog niet op goede dikte is er balletje van de andere kleur op leggen en dan verder uit rollen dan zitten de vlekker in ieder geval er in en dan met het impressie matje er over

6

Dankjewel Els! Ik had je bericht niet via de mail binnengekregen, vandaar een late reactie.

Tarar, ik heb je al een paar keer gemaild, maar ik krijg het bericht steeds terug. Daarom even zo: ik heb het geld voor de matjes overgemaakt en zie ze graag komen.

GRoetjes,
Moon

Groetjes, Moon

7

msaris schreef:

Dankjewel Els! Ik had je bericht niet via de mail binnengekregen, vandaar een late reactie.

Tarar, ik heb je al een paar keer gemaild, maar ik krijg het bericht steeds terug. Daarom even zo: ik heb het geld voor de matjes overgemaakt en zie ze graag komen.

GRoetjes,
Moon

Ja klopt, er is iets met m'n mail maar ze zijn onderweg.

8

Fijn, dankjewel voor je bericht Tara!

Groetjes, Moon