1

Onderwerp: Iemand ervaring met de mini-stapeltaartjes ?

Ik moet tegen september 90 1 persoontaartjes maken voor onder een aansnijtaartje.(Wou de silverwood bakpan aanschaffen van 6.5cm ofzoiets)
Maar zag die super schattige mini stapeltaartjes en dacht misschien moet ik die eens voorstellen aan de bruid!
MAAR voor ik dat ga doen toch even paar dingen vragen; Zijn die groter dan de 1persoon taartjes? Bv inhoud, deeg nodig, en fondant. En zijn ze makkelijker of moeilijker te bekleden?
Ben echt benieuwd want ze zijn zooooo leuk!! :+

Maak elke taart alsof het je laatste is!

2

Re: Iemand ervaring met de mini-stapeltaartjes ?

Via google: hipperdepiptaartdesign.nl/ministapeltaartjebakken.html
verder geen tips............geen ervaring

Voor 1 persoon vind ik ze erg groot, kunnen er 2 zo niet 3 van eten. Is qua bekleden ook een stuk meer werk omdat het veel meer priegelen is. Succes alvast want 90 pers is sowieso heel veel werk.

Groetjes Petra

4

Ja heb het nagekeken op de link, en idd misschien wat groter dan ik dacht! Maar wil hem toch nog eens aanschaffen voor mezelf denk ik:) dankje voor de reacties :D

:Y ik heb een beetje ervaring. Heb er laatst 2 bekleed en had ´s avonds nog zin en een derde bekleed.

Maar 90 stuks is echt veel. Zou je bijna niet kwijt kunnen volgens mij

Succes!

6

Die mini stapeltaartjes zijn geweldig leuk! Ik heb er laatst een workshop voor gedaan om te leren hoe je ze het handigste kunt bekleden.

Je kunt er 4-5 stukken van snijden. Als je ze van een (speciale) cake maakt is het ook een super lekker gebakje vind ik.

~ Never waste a good crisis... ~

7

oo als jultie zegt dat je er ongeveer 4 stukken uit kunt halen, misschien is het dan wel een leuk idee om er een stuk of 23 te maken en verspreiden over de tafels naar het aantal mensen aan die tafel :-)

ik heb er ook geen ervaring mee maar vind ze ook erg leuk!! staan zeker op mijn lijstje

8

ik heb er nu al een aantal gemaakt en we gaan gaan in april/mei ook een freubelavondje houden. maar 90 stuks? das een hele hoop hoor. het is nog best een werkje om ze te bekleden!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

9

90 personen... dan zou ik er 20 maken.
Tenslotte hoeven mensen niet de hele dag te teren op het bruidsgebak he ;)

Maar inderdaad zoals Mrij al zegt, vergis je niet in de tijd die het kost om het te bekleden. Het is super leuk om te doen, maar een "gewone" taart bekleedt vele malen sneller. Nou hoef je dit natuurlijk niet meer te vullen, dus dat scheelt alweer.

Ik ga het blik toch maar snel eens bestellen. :)

~ Never waste a good crisis... ~

10

Ja ik ga uiteindelijk toch gewoon gaan voor de "gewone" mini taartjes van silverwood. Dit gaat al meer dan genoeg werk zijn denk ik! Maar wil het bakblik toch eens aanschaffen, lijkt me echt super leuk!