1

Onderwerp: Choc 'n roll van rudolph vraagje

Hey iedereen,

ik heb het boek van Rudolph's cupcakes en ik zou graag de Choc 'n roll maken, maar ik ben een beetje in de war wat betreft de Whiskypunch, die wordt gemaakt van 125gr suiker, 100ml water die je samen laat koken tot de suiker is opgelost en dan voeg je25ml whisky toe, maar..... wat doe je er dan mee???? Voeg je deze vloeistof bij je botercrème of doop je daarmee het chocoladecake, ik geraak er niet wijs uit  :s

Wie helpt mij...  O-)

2

Re: Choc 'n roll van rudolph vraagje

Er staat ; bedrenk hiermee de gebakken cakejes

3

Ik maak dan met een satéprikker wat gaatjes in de cupcake, en dan met een kwastje rijkelijk de bovenkant bestrijken. Dan dringt die smaak echt in je cake. Daarbovenop komt dat de toef.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4

karla59 schreef:

:nooo bij mij echt niet hoor... heb het zeker 100 keer overlezen  :s

5

Bedankt meiden voor de reactie, nu ben ik alweer een beetje wijzer  :D  en als ik nog een vraagje mag stellen   :P 
Gebruiken jullie onbijtbacon?  Wordt dit mooi droog in de oven, ben echt eens benieuwd naar de smaak van deze cupcake  :)

6 Laatst bewerkt door Sandra-lala (22-02-2012 09:03)

meentje schreef:
karla59 schreef:

Heb even in mijn boek gekeken maar er staat bij mij ook niks.....van de gemaakte punch gaat het direct over naar de bacon. Er staat niets over  'bedrenk hiermee de gebakken cakejes' idd heel vreemd.
Maar ook voor mij handig om te weten  :D

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

meentje schreef:
karla59 schreef:

Ik heb de vijfde druk, 2011

Misschien hebben ze een aanvulling gedaan en- of de fouten er uitgehaald al staan in deze ook nog wel foutjes.