1

Onderwerp: vraagje cupcakes en petit fours

En weer heb ik graag jullie mening nodig, ben namelijk heel trots haha
Ik ben gevraagd om voor een patisserie, petit fours en cupcakes te maken maar.....
Welke cupcakes zijn het lekkerst , en wat voor toef(botercreme of iets anders? En zal ik de petit fours met marsepein, fondant of overgieten met genache.
Ik wil ook jullie mening weten.

thanksssssss

2

Re: vraagje cupcakes en petit fours

niemand?? :/

Nou... vind het een bijzondere vraag van een patisserie..... ben jij dan banketbakker?

4

Als ze je al vragen dan moet je er wel al wat vanaf weten toch? Dan kun je zelf de lekkerste combi's bedenken lijkt me...  :think:

5

Ik heb zeker wel wat combi's, maar wil namelijk ook andere proberen en nee ben geen banketbakker, maar ik doe dit namelijk al heel lang.
En neem aan dat de meeste van ons ook voor anderen bakken.
Wilde dus jullie menig weten

Succes ermee. Ik bak voor vrienden en familie maar zal nooit gevraagd worden voor een patisserie..... ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

Als ik aan een haagsche patisserie denk dan denk ik aan Jarreaux.....het water loopt me in de mond!

Succes met je werk!

7

Wat een reactie, trouwens hoe kom je aan haags.
En ja ik ben dus wel gevraagd, vindt dit heel vaag, maar ja.
Ieder voor zich

8

havin2008 schreef:

niemand?? :/

Binnen 25 minuten?  :think: blijkbaar niet.

Je vraag staat in een show-rubriek (klein & fijn).........zie de sticky.

Ik verplaats je vraag even naar taartdecoratie algemeen: het is me nl niet helemaal duidelijk waar je nu precies advies over wil....

9

Persoonlijk vind ik voor anderen bakken wel even heel wat anders dan voor een patisserie bakken. Ik vind dat je werk dan van hele hoge kwaliteit moet zijn. Als ik voor anderen bak vind ik dat er best hier en daar een foutje in mag zitten. Ik ben per slot van rekening ook nog maar een beginner en trouwens daar zijn de prijzen ook naar. Voor een patisserie bakken pff dat je dat durft en uh sorry maar dan wordt ik wel erg nieuwsgierig naar jou taarten.
Maar goed nu even on-topic. Als je bij ingezonden recepten kijkt kan je mega veel inspiratie opdoen voor een lekkere toef. Succes en kom je het resultaat hier nog even showen?

Sorry als iets verkeerd overkomt. Dat zal NOOIT mijn bedoeling zijn.... en omdat er staat dat je uit Den Haag komt moest ik daaraan denken. Het is toch een hele eer door wie je ook gevraagd bent. Nogmaals succes!

11

Misschien is het dan beter om het eerst te vragen. Een kennis wilde en voorproefje, dus nog niet als bestellingen voor klanten.
Ik ga er ook niet meer op in. Is wel goed zo...

12

Waarom ga je er niet meer op in als ik vragen mag. Is toch een hele grote eer vind ik.