Onderwerp: Even cuppies showen
Ik was weer lekker aan't cupcakes decoreren.
Sommige zijn zwaar (lees geheel) geinspireerd door Peggy Porschen en voor de rest heb ik nieuwe uitstekers en molds uitgeprobeerd.
Taartengroet,
Karen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even cuppies showen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik was weer lekker aan't cupcakes decoreren.
Sommige zijn zwaar (lees geheel) geinspireerd door Peggy Porschen en voor de rest heb ik nieuwe uitstekers en molds uitgeprobeerd.
Taartengroet,
Karen

Wat zien ze er leuk en lekker uit!
Hoe krijg je die vlinders zo mooi? Mij lukt het namelijk nooit!
Wat zien ze er leuk en lekker uit!
Dank je!
Ja, had die uitstekers bijna bij het raam uitgegooid
Erg dun uitrollen en ik vond dat gumpaste makkelijker ging.
wowie wat een mooiertjes zeg!
Stuk voor stuk PRACHTIG ! (ook je fotowerk)
PRACHTIGE cupcake! Ook je foto's zijn schitterend. 
Je cupjes zijn echt heel mooi, maar vind je foto's bijna nog mooier. 
Jeetje, supermooi, de cakejes en de foto's!!
jeetje wat mooi! respect 
Super mooi gefotografeerd ook! 
mcmerlijn schreef:Wat zien ze er leuk en lekker uit!
Dank je!
Ja, had die uitstekers bijna bij het raam uitgegooid![]()
Erg dun uitrollen en ik vond dat gumpaste makkelijker ging.
Super! Ga ik proberen!
Echt super mooi gedaan!!
Schitterend!!!!! Ook erg mooi op foto gezet!
Mooie parade en mooie foto's!!! 
Wat een kunstwerkjes!! Je hebt ze ook prachtig op de foto staan! 
Ze zijn echt prachtig en super dat je zoveel aandacht aan de foto's hebt besteed. Ik houd ervan!
erg erg mooi jouw cc's. Stuk voor stuk een plaatje. Ik zou graag willen weten hoe het fondant zo mooi om de cc's hebt gemaakt zoals bijv. bij de margrieten. How to???
Wow, stuk voor stuk erg mooi!
Erg mooi! Hoe doe je de hartjes van de bloemen op de voorlaatste foto? Een geel bolletje rollen, beetje pletten en met iets in prikken?
Ze zijn erg mooi. Ben ook benieuwd hoe je de fondant zo mooi tot onder je cupcake krijgt... Zijn heel mooi!
Bedankt weer! 
Erg mooi! Hoe doe je de hartjes van de bloemen op de voorlaatste foto? Een geel bolletje rollen, beetje pletten en met iets in prikken?
Ze zijn erg mooi. Ben ook benieuwd hoe je de fondant zo mooi tot onder je cupcake krijgt... Zijn heel mooi!
Die hartjes zijn uitstekers van JEM Cutters specifiek voor de magrietjes/gerberas. Ik zal moeten zoeken hoe het heet, maar het komt in een setje van 5 of 6 rondjes met een reliëf erin.
Voor de bollige cupcakes heb ik de vormpjes vrij vol met beslag gemaakt, waardoor ze goed boven en over de randen kwamen. Vervolgens heb ik ze zo glad mogelijk met botercreme gesmeerd om een mooie bolletje te krijgen en dan met rondjes fondant bekleden. Ik verbaasde me telkens over hoe groot die rondjes fondant hadden moeten zijn, omdat ik ze dan ook helemaal om de bolletjes tot tegenaan de papiertjes wilden hebben. Ik heb het gewoon gedaan net als een boltaartje, maar dan de onderkant naar "binnen" /naar de papiertjes gewerkt.
Ik hoop dat dit een beetje te volgen is 
ja hoor helemaal duidelijk! Dankjewel voor je uitleg. Die cutter voor het hart van de bloem ga ik ook eens zoeken. Die is erg leuk!
ja hoor helemaal duidelijk! Dankjewel voor je uitleg. Die cutter voor het hart van de bloem ga ik ook eens zoeken. Die is erg leuk!
Gevonden! Het heet JEM Daisy Centre Stamps set of 6.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even cuppies showen