Onderwerp: Wat een werk, is deze taartwaardig?
Ik moet voor donderdag een karate-meisje op een taart zetten... is het wat? Eerlijk aub!

Bedankt voor je reactie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een werk, is deze taartwaardig?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet voor donderdag een karate-meisje op een taart zetten... is het wat? Eerlijk aub!

Bedankt voor je reactie!
Ik vind het een mooi meisje. Ik denk niet dat ik het zo zou kunnen.
Het meisje is duidelijk een karatemeisje en zeer geschikt voor je taart!
Je kan overduidelijk zien dat het een meisje is,
je kan duidelijk zien dat het om een vechtsport gaat. Het is een mooi meisje, en absoluut taartwaardig!
Erg leuk! Ik doe het je niet na!
Ze ziet er toch prachtig uit?!
Lekker op de taart zetten want ze is zeker taartwaardig! 
Jazeker!!!Misschien een lichtroze blush geven op haar wangen en als het kan een klein witt stipje in haar oog.
Ze is al mooi geboetseerd 
Zeker geschikt! Heeft het meisje zelf ook een witte band met gele slip??
Wauw! Wat mooi geboetseerd, mocht willen dat ik het kon.
Het is duidelijk dat het gaat om een karate meisje!
@Prettygem: de oogjes zijn al heel mini-mini, dus ik denk dat dat witte stipje niet meer gaat lukken, maar ik zal eens kijken of ik rode/roze dust heb voor de wangetjes, thnx!
@ladyninja: Ja, ze heeft een witte band met 1 gele slip, ik heb voor de zekerheid foto's bekeken bij haar op FB en het nagevraagd, zou zonde zijn als het fout is 
Bedankt! Ze gaat dus op de taart
!
Wat een schatje! Zeker weten taartwaardig.. Super netjes gemaakt.. 
Supermooi, kon ik maar half zo leuk boetseren!
Supermooi, kon ik maar half zo leuk boetseren!
Zeker taartwaardig! Zeker als je naar de details kijkt. Die gele slip is echt leuk.
Ik vind haar prachtig en zeker taartwaardig 
Eerlijk gezegt vind ik haar te lief voor op een stoere karate taart.
Maar ach, lieve meisjes hebben soms ook stoere hobby's dus waarom niet?
Ben benieuwd naar het eindresultaart!
Groetjes Knollie
Ohh wat issie leuk!!! Heel knap gedaan!
Je zou waar de band samenkomt (op haar buik dus) nog een stukje kunnen 'plakken' zodat het lijkt dat de band geknoopt is.
Ik vind haar echt al super mooi, maar ze zou nog mooier zijn met een iets kleiner neusjes en een iets breder of minder hoog lachend mondje, dus de afstand tussen neus en mondhoeken moet groter. Het witte stipje in het oog kun je maken met witte kleurvloeistof en een penseel.
Maar ze is nu ook super mooi en taartwaardig.
heeeeel erg taartwaardig!!!
erg leuk gemaakt, zeker taartwaardig.
maar ik zou de volgende keer het mondje minder scherp/diep maken. die tekend nu wel heel erg.
en ogen horen net boven het midden van het hoofd, in het midden de neus en de mond eronder. bij jou is het iets te dicht op elkaar. maar echt niet storend.
ik vind je haren op deze manier super leuk en vrolijk.
ook je voeten/tenen vind ik leuk, maar ik zou de onderkant minder plat maken.
gewoon op je taart doen, zeker de moeite waard, en de tips voor ooit een volgend keer proberen. ik vind haar nu al leuk.
Zekerrrrrrrrrrrrrrrrrr op de taart zetten!!!!!!Ze is zo grappig en stoer tegelijk!!!! 
wat een schatje,die staartjes...super LEUK 
Wat een goeie tips allemaal! Bedankt! Bij de volgende ga ik er zeker op letten! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een werk, is deze taartwaardig?