1

Onderwerp: met of zonder boter

Hoi!
Kan iemand mij uitleggen waarom de receptuur voor cupcakes anders is dan voor taartbiscuit??
In de recepten voor cupcakes zie ik staan dat er boter wordt toegevoegd, terwijl je dat niet voor de biscuits gebruikt. Waarom zou je niet het biscuitbeslag gebruiken voor de cupcakes?

En als het idd beter is om wel boter toe te voegen voor het beslag van de cupcakes.... zijn hier dan ook light varianten op??

Groetjes,
Carina

2

Re: met of zonder boter

:think: ik denk dat cc's met biscuitdeeg gewoon errug droog en smakeloos zijn.
Taart van biscuit wordt lekker door de vullingen met room of boter ;)

aangezien ik zelf tegen alles ben waar light opstaat, geef ik maar geen antwoord op je 2e vraag O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3 Laatst bewerkt door Toptaarten (21-02-2012 21:42)

Sommige baksels moeten gewoon met boter, daar moet je niet op bezuinigen. Ook niet gaan experimenteren met `lightboter`, gewoon roomboter! Geeft de beste smaak. :)

Cupcakes zijn minicakejes en die worden echt droog en niet inspirerend als je geen boter gebruikt. Gewoon lekker genieten!

4

Toptaarten schreef:

Sommige baksels moeten gewoon met boter, daar moet je niet op bezuinigen. Ook niet gaan experimenteren met `lightboter`, gewoon roomboter! Geeft de beste smaak. :)

Cupcakes zijn minicakejes en die worden echt droog en niet inspirerend als je geen boter gebruikt. Gewoon lekker genieten!

Ok, dus een beetje jam er tussen zal wrs niet genoeg zijn om de boel smeuig te houden... Dan toch maar met boter in de weer...

Thnx!