Onderwerp: Super eng, een eerste keer posten..
..maar hier dan twee stapeltaarten van mij. Ik ben sinds september bezig met deze, nu al uit de hand gelopen, hobby.
Taart voor een 8-jarig bestaan van een gemeente:

Indianentaart:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super eng, een eerste keer posten..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..maar hier dan twee stapeltaarten van mij. Ik ben sinds september bezig met deze, nu al uit de hand gelopen, hobby.
Taart voor een 8-jarig bestaan van een gemeente:

Indianentaart:

Zo zeg, wat een mooie taarten, super strak. Ik ben weg van je indianen, ik ben namelijk gek van indianen .
mooi hoor.. ik krijg het niet zo mooi
Wow, ik vind vooral de indianentaart erg creatief! 
Fantastisch , en dan nog maar bezig van september, petje af 
trouwens vraagje.. die boomstammetjes is dat fondant? of zouthout?
Vaker posten hoor, mooie taarten

Hahaha jullie reacties zijn super lief, nu voel ik me stom dat ik het zo eng vond om te posten
Dank jullie wel
@pennyroyaltea Dat is gewoon zoethout hoor hahahah. Mijn oudste dochter riep ook al: "Mamma! Wat lijkt dat hout echt!" hahahaha
ik vermoede het al maar wilde het voor de zekerheid weten..
lol ik zou het grappig vinden als je die op mijn werk heb gekocht XD
Superleuke taarten zeg, vooral je indianentaart vind ik super, erg creatief verzonnen dat vuurtje!!
Wow! Mooie taarten hoor! Ik vind de indianentaart het leukste, vooral met dat gemarmerde effect in de marsepein en de strakke onderkant! 
ik vermoede het al maar wilde het voor de zekerheid weten..
lol ik zou het grappig vinden als je die op mijn werk heb gekocht XD
Oh nu zie ik dat je ook uit Dordt komt, leuk
Ik weet niet waar je werkt? Ik heb het bij, uhhhm ik weet niet hoe het nu heet, dat kaarten/sigaretten winkeltje in het "nieuwe" winkelcentrum van stadspolders gekocht.
heel mooi allebei!
de bieshof? hahaha nee daar werk ik niet.. ik werk in het centrum tussen H&M en blokker in wij verkopen ze per zakjes van 5 a 6 
Echt heel erg mooi! Vooral je indianentaart, geweldig. Dat marmer effect heb je dat er in gerold of geschilderd?
prachtige taarten!
Vaker posten hoor 
de bieshof? hahaha nee daar werk ik niet.. ik werk in het centrum tussen H&M en blokker in wij verkopen ze per zakjes van 5 a 6
Zo ja! De Bieshof! hahaha zo moeilijk deed ik.
Werk je bij de tuinen?
Echt heel erg mooi! Vooral je indianentaart, geweldig. Dat marmer effect heb je dat er in gerold of geschilderd?
Ik heb eerst een stuk gemarmerd en dat als een rol om een niet gemarmerd stuk gedraaid en daarna uitgerold zodat alleen de rand gemarmerd zou zijn en het midden gewoon effen. Ik ben niet zo goed in uitleggen, hoop dat je me snapt hahaha.
Wat maak jij mooie taarten zeg!!!
da's een leuk idee zeg
prachtige taarten, superstrak
leuk randje ook om de indianentaart 
pennyroyaltea schreef:de bieshof? hahaha nee daar werk ik niet.. ik werk in het centrum tussen H&M en blokker in wij verkopen ze per zakjes van 5 a 6
Zo ja! De Bieshof! hahaha zo moeilijk deed ik.
Werk je bij de tuinen?
in 1x goed 
Nou je hoeft het helemaal niet eng te vinden hoor, je maakt super leuke taarten!!!
Prachtig gedaan hoor 
Super, vooral je indianentaart, geweldig.
Wat een geweldige taart is die indianentaart!! Die ga ik onthouden... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super eng, een eerste keer posten..