Re: Going to the chapel and we're .... gonna to get ma-ha-ha-rried
Heel erg schattig!
Echt geweldig!
Groetjes Iris
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Going to the chapel and we're .... gonna to get ma-ha-ha-rried
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg schattig!
Echt geweldig!
Groetjes Iris
Geweldig, wat heb je toch altijd leuke ideetjes.
wauwwwwwwwwww wat gaaf
Wat mooi gemaakt knap hoor
Kreeg net een mailtje van Cake Central Ze houden een owl-contest:
http://cakecentral.com/contest/owl-cake … =read+more
daar zou deze volgens mij wel in passen 
HIJ IS GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFF Super, super, en het liedje ook!
Ik zet hem bij mijn favo's want, uuuhm... ik bent dus in The Little White Chapel getrouwd en elk jaar op de trouwdag vieren we dat natuurlijk met een taartje, ik heb nu mijn inspiratie voor dit jaar
Nu nog wachten tot augustus..... 
Wat ontzettend leuk!
Ik zeg: Das een leuke workshop!!!!
Heel gaaf! Supercreatief gedaan. 
prachtig!
Oh had ik deze toch bijna gemist. En wat zou dat jammer geweest zijn want wat ziet het er gaaaaaaafff uit zeg!
Ik vind ze echt geweldig!
Ben helemaal verliefd 
wat ontzettend schattig zeg!
Wat zijn ze gaaf zeg! Ik zie de laatste tijd wel meer van die mooie koekjes van jou voorbij komen. Heb zelf laatst ook een aantal koekjes gemaakt met fondant erop, maar bij mij waren de koekjes met fondant al na 1 dag zacht, terwijl ik de koekjes zonder fondant nog heel lang kon bewaren. Mag ik vragen hoe dit bij jou is?
Ik voorzie een winnaar deze maand bij cakecentral....
Echt heel mooi kwebbeltje!
*durft haar eigen niet meer in te leveren na het zien van deze..*
Wat zijn ze gaaf zeg! Ik zie de laatste tijd wel meer van die mooie koekjes van jou voorbij komen. Heb zelf laatst ook een aantal koekjes gemaakt met fondant erop, maar bij mij waren de koekjes met fondant al na 1 dag zacht, terwijl ik de koekjes zonder fondant nog heel lang kon bewaren. Mag ik vragen hoe dit bij jou is?
bij mij zijn ze echt wel langer lekker hoor. misschien ligt het er aan waar je het mee plakt en hoeveel je daarvan gebruikt? ik doe het soms met een beetje lemoncurd of met een paar drupjes icing, laatst ook met piping gel gedaan (maar met piping gel heb ik niet gegeten en getest op houdbaarheid eerlijk gezegd) alles op een paar strategische punten met kleine drupjes plakken. icing blijft nog langer lekker weet ik, maar ik en icing zijn (nog) geen echte vriendjes helaas, maar vanaf volgende week ga ik weer oefenen. deze week eerst nog 2 andere grote projecten te doen 
wat ontzettend GAAAFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!
Jouw werk blijft mij verbazen. Elke keer weer wat anders en altijd even mooi. Ongelooflijk!!!!
Hoi Kwebbeltje,
Als je meedoet met de wedstrijd van Cake Centraal heb je een grote kans om $ 25 te winnen.Maar......dit wist je al, toch? Hierbij de link:
http://cakecentral.com/contest/owl-cake … =read+more
Groetjes,
Atena
Was even zoeken, maar zag hem staan. Mijn stem heb je!
Oooohhh, wat ontzettend lief!!!!
! Én prachtig gemaakt weer!
Geweldig, lijkt me helemaal leuk om dit zelf te kunnen maken...ben een beetje jaloers hoor!
deze week eerst nog 2 andere grote projecten te doen
Oeoeooe ben benieuwd "2 Grote projecten"

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Going to the chapel and we're .... gonna to get ma-ha-ha-rried