Onderwerp: loze prinsessentaart
Suus haar moeder vroeg of ik ik tijd had voor een prisesssentaart.... Suus werd namelijk 3 en had het al weken over haar 'loze taart'
En wat doe je dan? Ja zeggen dus! alleen heb ik geen bakvorm.... na een forumoproepje om er één te lenen was dat ook gergeld (bedankt Bettie!) en kom ik aan de slag.
Omdat ik eigenlijk een barbie in de taart zo zonde van de taart vind besloot ik om et proberen een hoodje en lijfje te boetseren... en de wowshops bij Wendy hebben succes gehad, al zeg ik het zelf
omdat Suus heel graag kaarsjes op de taart wilde, ehb ik het prinsesje maar een taartje gegeven voor de kaarsjes:
enne.... Suus wa er blij mee! de taart was gevuld met slagroom, dus moets in de koelkast, maar al het bezoek werd even meegenomen naar de koelkast om te gluren naar de prinses. Als dat geen compliment is!
Na het zingen en de kaarsjes uiblazen, wilde ze graag een stukje proeven. Dus werd de rok aangesneden... en kwamen de tranen: de prinses werd kapot gemaakt! Gelukkkig maakte het bovenlijfje op haar bordje weer een hoop goed
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom