Re: Scheve bollen in strand sfeer.
PRACHTIG!!!!!!
Echt supergaaf!!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Scheve bollen in strand sfeer.
PRACHTIG!!!!!!
Echt supergaaf!!
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb net nog even foto's gemaakt met daglicht, naar mijn mening zijn deze foto's mooier als de foto's die ik gisteravond heb gemaakt.
Weet iemand misschien een naam voor deze workshop???
Ik ben nu even inspiratieloos voor het verzinnen van de naam.
Echt fantastisch om te zien, weet alleen bijna wel zeker dat ik dit echt niet kan hahahaha
Kom je deze workshop bij mij geven dan? 
wonky beach ball(s) 
wonky beach ball(s)
Hihi die is leuk... Maar krijg daar wel een beetje een verkeerde associatie bij. Dan stel ik me eerder een paar op elkaar gestapelde strandballen bij voor in felle primaire kleuren. Klopt toch niet helemaal 
Enne, wow!!!! Bij daglicht zijn ze nóg veel mooier! Nu zie ik ook meteen de strandsfeer waar ik bij de foto's van gisteravond een beetje naar moest zoeken. Pas toen ik gister de schelpjes zag dacht ik 'oh ja, strand'. Nu is het metéén duidelijk!
Dit is misschien wel de mooiste taart die ik ooit heb gezien. Kan er alleen maar naar blijven kijken, zo prachtig!!!
ik vind hem echt helemaal geweldig... en ik wil mijn locatie graag open stellen hihi voor deze workshop...
super, dit wil ik graag leren.
wanneer kom je in de buurt van Rotterdam?
whooooo
Kom je deze workshop bij mij geven dan?
Als jij deze mooi vindt dan wil ik hem graag bij jou komen geven. Het wordt dan wel na de zomer. Er zijn namelijk nog een paar wachtenden voor u 
En de naam Wonky Beach Balls vind ik wel heel erg gaaf (dankjewel taartenprinsesje). Maar ik denk dat ik de beach achterwege laat en alleen maar Wonky Balls. Ik heb namelijk nog een paar ideeën voor deze, ik wil ook nog een in winterse sferen maken, herfst heb ik al, en eigenlijk nog een in lente sfeer.
ik vind hem echt helemaal geweldig... en ik wil mijn locatie graag open stellen hihi voor deze workshop...
Wat leuk en fijn dat je je locatie wilt openstellen voor deze workshop, maar dan wordt het na de zomer. Misschien dan dat we ipv beach vorm een winterse vorm maken.
of herfst.
@LucyBW ik weet nog niet wanneer ik in de buurt van Rotterdam ben, hou het topic workshops maar in de gaten.
wanneer kom je weer naar Weert?
![]()
Hah, ja! Dan kom ik ook. Als ik niet weer een longontsteking oploop ofzo. 
Nou hij is zeker gaaf!!!
Als je in den haag bent kom ik zeker deze volgen!
Mag ook wel bij mij (weet alleen niet wat de voorwaarden er allemaal voor zijn)
Groetjes
Hij is super!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo dit is echt gaaf.
Het doet de naam wondercakes echt eer aan.
wow
super leuk! Zou zo willen inschrijven 
Prachtig!!!!
Ik vind de eerste foto's het mooist 
Dankjewel voor jullie reacties, blijft altijd leuk en heerlijk te lezen.
@Jadzia de volgende keer ben je gewoon van de party.
Misschien in Weert.
Voor degene die interesse hebben, ik ben op dit moment nog bezig met alles op papier te zetten en kijken wat de kosten zijn.
Een ding weet ik wel zeker een dagworkshop van 6 uur is niet te halen dus ik denk dat het maar 8 uur wordt en een beetje uitloop.
Ik zie dat ik nog niet eens een reactie heb gegeven...terwijl ik em toch al een paar keer bewonderd heb!!
Zo mooi en wat heb je het weer onwijs netjes geverfd!!!
(ennuh....zelf de dummies gemaakt??....oei. wat een troep zal dat gegeven hebben!!!
)
Wat een prachtige taart. Echt heel mooi. Ik volg niet vaak workshops, maar als je in de buurt een komt geven zal ik zeker van de partij zijn. Het liefst op een woensdag want dan ben ik altijd vrij
Ik zag Rotterdam en Den Haag al voorbij komen. Dus wie weet.
Wauw wat schitterend!
Heel erg mooi!
Groetjes Iris
Gaaaaaf!
Het is een plaatje 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Scheve bollen in strand sfeer.