1

Onderwerp: Biscuit vraagje

Vraagje dus.
Ik heb binnen kort wandeling met de mensen die een puppje kochten, nu wil ik niet echt vertellen dat ik een taart ga maken.
Dus ben ik aan het denken welke vulling zal ik maken voor op safe te spelen. De ene ga ik met vanille crème ( bakkers room zeker?) en krieken doen omdat ik dat zelf wel graag lust  O-)
En voor de andere was ik aan het denken met appel maar kan ik in mijn biscuit appeltjes mengen of dat komt niet goed??
En dan geen vulling er tussen. Of hebben jullie een idee waar ik mijn 2e taart mee kan vullen.

Dankje alvast.

2

Re: Biscuit vraagje

Appeltjes in je biscuit zou ik niet doen. Evt een appelvulling? En afsmeren met kaneel botercreme, zoek maar eens op het recept!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

3 Laatst bewerkt door Tante Tien (19-02-2012 19:18)

Er staat tussen de recepten een lekker recept van gebakken appeltjes. Ik zoek even voor je:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=174571

Hier staat het recept en ook nog andere tips. Succes ermee.

Tieneke

4

Ik weet  het niet, want ik ben nog niet zo ervaren, maar het lijkt mij dat je het rijzen van de biscuit tegenhoudt als je er appeltjes in zou doen, of dat de appeltjes naar de bodem zullen zakken, omdat ze te zwaar zijn, en biscuit beslag erg licht en luchtig is. Persoonlijk zou ik zowiezo wel een vulling doen, omdat biscuit van zichzelf behoorlijk droog is. Lees hier wel vaak dat er een vulling gebruit wordt van gebakken appeltjes (kan het recept zo niet vinden, maar met de zoekfunctie moet dat toch lukken) misschien is dat een idee?

5

Dankje in iedergeval :)