Onderwerp: Carnaval cupcakes
Cupcakes voor Carnaval gemaakt. Ik heb straks weer mn huis vol omdat de optocht hier door de straat komt. Een hoop gezelligheid dus!
Het zijn vanille cupcakes met een toef van zwitserse room.
Groetjes Kristy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Carnaval cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes voor Carnaval gemaakt. Ik heb straks weer mn huis vol omdat de optocht hier door de straat komt. Een hoop gezelligheid dus!
Het zijn vanille cupcakes met een toef van zwitserse room.
Groetjes Kristy
wat zijn ze lekker vrolijk!

Leuk! Heel vrolijk 
Leuk joh en mooie kleur ook die toef!
Hoe maak je die met zwitserse room?
Veel plezier!!
Leuk joh en mooie kleur ook die toef!
Hoe maak je die met zwitserse room?Veel plezier!!
Hoe maak gewoon zwitserse room en doe daar een kleurtje bij door. Of bedoel je dat niet?
Lekker vrolijk. Welke papiertjes heb je gebruikt ze blijven zo mooi van kleur!
Lekker vrolijk. Welke papiertjes heb je gebruikt ze blijven zo mooi van kleur!
Dit zijn papiertjes van de Albert Heijn. Blijven echt mooi van kleur en worden ook niet vettig. Echt een aanrader dus!
Draakje-73 schreef:Leuk joh en mooie kleur ook die toef!
Hoe maak je die met zwitserse room?Veel plezier!!
Hoe maak gewoon zwitserse room en doe daar een kleurtje bij door. Of bedoel je dat niet?
Ik bedoel de toef van room....is alleen room niet te zacht dat het weer instort of doe je er nog iets speciaals door?
En zijn ze opgekomen vanmiddag?
Je kon vandaag ook beter binnenzitten en genieten van deze cupcakes dan buiten te staan brrr koud...... maar de cc zien er erg leuk en vrolijk uit!
Nee, die zwitserse room bleef redelijk goed staan. Het zakte wel iets in, maar dat gaf wel een leuk effect.
Bedankt voor jullie leuke reacties!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Carnaval cupcakes