1

Onderwerp: Even voorstellen!

Dag allemaal,

Ik heb me net aangemeld, maar ben al een lange tijd fan van de site! Daarnaast ben ik, sinds mei vorig jaar, verslaafd aan taarten bakken net zoals de rest hier :)

Het begon vlak voordat ik een jaar getrouwd was. Die taart wilde ik toch echt zelf maken en begon te zoeken op het internet. Eenmaal gemaakt en ik had de virus te pakken... Momenteel volg ik de Wilton cursussen en houd ik de site in de gaten voor allerlei ideeën. Het is echt een inspiratiebron!

Groetjes,
Filiz

2

Re: Even voorstellen!

Welkom & have fun :Y
Veel succes met je Wilton cursussen!  :thumb:

Gr
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

Hallo mijn naam is Jolanda en vind jullie site erg leuk, ik ga deze week wat cupcakes maken zo'n 30 stuks, voor onze kleindochter die a.s. woensdag 5 jaar wordt en ik wilde wat voorbeelden en ervaringen lezen van andere mede baksters. Het vervoeren leek mij nog al een probleem omdat ik ze wil versieren met topping, fondant en marsepein (figuurtjes). Toen ik alle reacties door las en misschien heb ik niet goed door gelezen vond ik de reacties al erg oud zijn er geen nieuwe leden bij gekomen? maar goed terug komend op het vervoeren van de cupcakes dacht ik ineens aan de kerstballen-plasticbox met verschillende vakjes  en lagen u kent ze ook we, die ga ik uitproberen of ze daarmee heel overkomen op school.
Groetjes Jolanda :P  :9  :P  :9  ;)  ;)

4

mjschokkenbroek schreef:

Hallo mijn naam is Jolanda en vind jullie site erg leuk, ik ga deze week wat cupcakes maken zo'n 30 stuks, voor onze kleindochter die a.s. woensdag 5 jaar wordt en ik wilde wat voorbeelden en ervaringen lezen van andere mede baksters. Het vervoeren leek mij nog al een probleem omdat ik ze wil versieren met topping, fondant en marsepein (figuurtjes). Toen ik alle reacties door las en misschien heb ik niet goed door gelezen vond ik de reacties al erg oud zijn er geen nieuwe leden bij gekomen? maar goed terug komend op het vervoeren van de cupcakes dacht ik ineens aan de kerstballen-plasticbox met verschillende vakjes  en lagen u kent ze ook we, die ga ik uitproberen of ze daarmee heel overkomen op school.
Groetjes Jolanda :P  :9  :P  :9  ;)  ;)

Heb boxen gezien bij de Xenos om cupcakes tevervoeren zelfs met meerdere lagen erin.
Weet ff niet of het Xenos Nederland of Duitsland was.
Misschien heb je er wat aan

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

5

Dag Jolanda,

In de webshop heb je een cupcake box waar 36 cupcakes in kunnen misschien is dat iets.

Anders zou je bijvoorbeeld de cupcakes op een met kadopapier beklede karton (wel dubbel ivm stevigheid) zetten en dan met een lint alles bij elkaar houden. Vervolgens zou je het kunnen inpakken met inpakfolie.

Succes en als er vragen zijn kan je ze gewoon stellen :Y

Groetjes,
Filiz