1

Onderwerp: Pops, pops en nog eens pops!

Sinds ik de cakepopmaker heb probeer ik alles uit, wat een ideaal apparaat, alles kan er in!! :Y
Dit zijn browniepops met roze candymelts.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EU4NFYD4.jpg

En dit zijn kruidcakepops met roomkaasglazuur, lekkerrrr! :9
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WOPOT7T7.jpg

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

2

Re: Pops, pops en nog eens pops!

jammie jammie ze zien er heerlijk uit,is dat nou lekker candymelts?e zou ik dat ook kunnen gebruiken bij cupcakes?

3

Prachtig! Ook erg mooi op de foto gezet! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

4

Ziet er lekker uit! Kun je hier ook gewoon browniemix in doen dan?

5

Ik ben ook benieuwd waarmee je de brownie cake pop mee gemaakt hebt, is het inderdaad browniemix van bijv dr Oetker???

6

bianca1979 schreef:

jammie jammie ze zien er heerlijk uit,is dat nou lekker candymelts?e zou ik dat ook kunnen gebruiken bij cupcakes?

Ja hoor, het is een soort gekleurde chocola, maar die kun je prima gebruiken als topping voor je cupcakes! :Y

7

Francis schreef:

Ziet er lekker uit! Kun je hier ook gewoon browniemix in doen dan?

Ja hoor! Ik heb de browniemix van Funcakes gebruikt en er zelf nog stukjes chocola aan toegevoegd. Ik heb er ook al stroopwafelcakemix en amandelwondercakemix (beide ook Funcakes) in gemaakt. En op oudjaarsdag oliebollenmix. Alles kan er in! :Y  :D

8

Dat ziet er echt lekker uit! ga ik ook een keer proberen, browniemix!
Misschien dat dat beter gaat, heb de hoop al bijna opgegeven, de bolletjes uit mijn cakepopmaker worden maar niet rond, verschrompelen een beetje en blijven ook lichter van kleur. Maak niet uit welke mix ik gebruik, maar ze worden echt niet zo mooi rond als bij jou op foto 2. :(

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

9

mac:) schreef:

Dat ziet er echt lekker uit! ga ik ook een keer proberen, browniemix!
Misschien dat dat beter gaat, heb de hoop al bijna opgegeven, de bolletjes uit mijn cakepopmaker worden maar niet rond, verschrompelen een beetje en blijven ook lichter van kleur. Maak niet uit welke mix ik gebruik, maar ze worden echt niet zo mooi rond als bij jou op foto 2. :(

Misschien moet je er iets meer beslag in doen Magnolia? Dat klinkt het meest logisch als ik je verhaal zo lees... Draai je ze na een tijdje nog wel een keertje om? Wel raar dat het bij jou niet lukt, want ik ben echt blij met het apparaat, gaat helemaal super!

10

Hoi Hiske,
Nou ik vul ze echt tot aan het randje. Soms loopt t wat over, dan lijkt t net een planeetje  :)  Als ik ze na 6 min(of 4 of 5)uithaal dan blijft de bovenkant iets lichter. misschien moet ik ze toch omdraaien, heb t eerder geprobeerd met de babycakes mix die erbij zat maar dat was ook geen succes.

Ik lees hier ook of t forum niet mixen maar roeren, doe jij dat ook?
Hoeveel minuten bak jij ze? Heb gister een lading gebakken, maar ga het vandaag nog maar eens proberen.

Thanks voor de tips :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

11

Hoi Magnolia,
Ik mix altijd gewoon hoor, en ik gebruik ook allerlei soorten cakemix, maakt ook niks uit. Maar ik zou ze wel omdraaien als ik jou was. Ik doe dat meestal na een minuut of vier, denk ik, en dan nog een minuutje ofzo aan de andere kant en dan zijn ze klaar. Ik heb er nooit problemen mee! (alleen het recept wat in het boekje staat dat erbij zit schijnt niet goed te werken, maar verder alles wel :Y )

12

Ik mix ze ook gewoon en tot aan het randje vullen. Na 3 a 4 minuten nog even 1 minuutje het gehele apparaat omdraaien op z'n ruggetje op een theedoek en je hebt mooie bruine balletjes!  :D

Neem een kijkje op mijn blog!
http://dedoelekes.blogspot.com/

13

Enjoy schreef:

Na 3 a 4 minuten nog even 1 minuutje het gehele apparaat omdraaien op z'n ruggetje op een theedoek en je hebt mooie bruine balletjes!  :D

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Sorry maar hiervan krijg ik de slappe lach....

Mooie cakepops hoor, kan me voostellen dat een browniemix heul errug lekker is ;) misschien ook wat smeuier nadat je ze gebakken hebt. Ik vind die met het hartje bovenop echt super sweet!!!!  :Y  :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

14

ze zien er geweldig uit ! Mag voor as weekend meer dan 60 cakepops maken en wil ook eens proberen met een andere smaak, dus was jij opnoemde ga ik zeker proberen. Volgens mij kan het ook met die van dr. Oetker aangezien ik geen tijd meer heb om van funcakes te bestellen/ halen.