1

Onderwerp: Ninjago

Ik had nog nooit van Ninjago gehoord, bleek dus een nieuwe lego serie te zijn. Dit heb ik ervan gemaakt.
Taart is net zo knalgeel als het gele blokje onderaan in de legoblokjesrand, komt door de lichtval dat hij er zo flets uitziet denk ik.

http://i39.tinypic.com/wtwev.png

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

2

Re: Ninjago

Super!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Wow, die popjes zijn gaaaaf.

4

WAUW vind idd. de poppetjes super geworden!!!! :Y

5 Laatst bewerkt door Tiny1234nl (19-02-2012 15:08)

monique53 schreef:

Wow, die popjes zijn gaaaaf.

En ze zijn echt super eenvoudig om te maken!

6

De reactie van mijn zoon: Wow vet! Heb je de logo ijsblokjes mal voor die poppetjes of boetseer je ze? Zou je een how to willen maken misschien? Zou m'n zoontje heel blij mee zijn :Y

7

Pucca schreef:

De reactie van mijn zoon: Wow vet! Heb je de logo ijsblokjes mal voor die poppetjes of boetseer je ze? Zou je een how to willen maken misschien? Zou m'n zoontje heel blij mee zijn :Y

Ik heb ze geboetseerd, en ze zijn echt super gemakkelijk, ik heb gewoon goed naar een plaatje van de poppetjes gekeken en ze zo na gemaakt. Ik heb van het maken geen foto's gemaakt. Maar als ik ze nog eens maak zal ik foto's maken.

8

wow... wat heb je die poppetjes knap gemaakt!! jij vindt het misschien eenvoudig, maar ik zou het een hele crime vinden! echt prachtig!!!!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

9

Tiny1234nl schreef:
Pucca schreef:

Ik heb ze geboetseerd, en ze zijn echt super gemakkelijk, ik heb gewoon goed naar een plaatje van de poppetjes gekeken en ze zo na gemaakt. Ik heb van het maken geen foto's gemaakt. Maar als ik ze nog eens maak zal ik foto's maken.

Ik kijk ook vaak heel goed naar een plaatje van de poppetjes maar dan denk ik niet, die maak ik even ;) ik ben benieuwd....

10

Pucca schreef:
Tiny1234nl schreef:
Pucca schreef:

Ik kijk ook vaak heel goed naar een plaatje van de poppetjes maar dan denk ik niet, die maak ik even ;) ik ben benieuwd....

Aankomende week heb ik geen tijd meer dan ben ik druk met weer een nieuwe taart en andere dingen, maar de week daarop zal ik een nieuw poppetje maken en foto's maken.

11

GAAF!!!
Echt een leuke jongenstaart

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

12

Wat goed gedaan zeg!