Re: Kijk uit Mario...hij steekt!!
damn....hij is prachtig! zo goed in balans en de kleuren zijn goed en zo leuk dat je het onderwater gebeuren hebt gekozen. Ik kijk altijd bij jouw taarten, kan ik nog zo veel van leren!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!
damn....hij is prachtig! zo goed in balans en de kleuren zijn goed en zo leuk dat je het onderwater gebeuren hebt gekozen. Ik kijk altijd bij jouw taarten, kan ik nog zo veel van leren!!!
Jaaaaaaaaaaaa...had ik gelijk of niet!!!!!

Wauw!!!! Echt helemaal geweldig
Wat een super leuk ontwerp en die stekel vis is echt heel GAAF!!!
Wat een gave taart!
Ik vind deze zooooooooooo waaaaaaanzinnig moooooooooi!!!!!
WAUWW!! Hij is echt mooi! Net even kijkje genomen op je site en ook die taarten zijn echt wauuuww!
Kom ik ook nog even,reactie 107;
HIJ IS GAAF!!!!!!!!
haast zonde om te snijden. Hoe heb je de bol gemaakt ook gevuld?
Dank je wel voor je reactie!
Het is een plastic bal die ik bekleed heb met marsepein 
Een collega stuurde mij een foto van jou taart!! Zijn zoontje vindt hem zo mooi! Hij wil precies zo'n taart. Ik hoop dat je het niet erg vind als ik hem na (probeer) te maken. Zal er nooit zo mooi uitzien als die van jou Hij is namelijk Prachtig!
Een collega stuurde mij een foto van jou taart!! Zijn zoontje vindt hem zo mooi! Hij wil precies zo'n taart. Ik hoop dat je het niet erg vind als ik hem na (probeer) te maken. Zal er nooit zo mooi uitzien als die van jou Hij is namelijk Prachtig!
Natuurlijk mag dat 
Hij is geweldig mooi, durfde je hem wel aan te snijden?
Wow in een woord geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kijk uit Mario...hij steekt!!