Onderwerp: Rudolph's peche melba
Gisteren voor het eerst iets uit het boek van Rudolph gemaakt voor een high tea. Voor het eerst toeven gespoten en ben niet ontevreden. Ze smaakten heerlijk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rudolph's peche melba
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren voor het eerst iets uit het boek van Rudolph gemaakt voor een high tea. Voor het eerst toeven gespoten en ben niet ontevreden. Ze smaakten heerlijk

Zo he, dat ziet er lekker uit, lekker zonder fondant of marsepein.
Mooie foto ook.
Willy
Zien er mooi en lekker uit en pas maar op want het boek is erg verslavend als je er eenmaal aan begonnen bent hahahaha.
Deze zien er ook heerlijk uit, heb het boekje ook, maar deze nog gemaakt. Het is inderdaad een verslaving, als je er eenmaal aan begint.
het boek had ook "het toevenboek" kunnen heten, want daar zitten de variaties voornamelijk in.
Ohh die zien er lekker uit! Ik heb zijn boek ook alleen nog niet de tijd gevonden om ze uit te proberen!
Die zien er veel te lekker uit.
En mooi! 
Die zien er lekker uit zeg, moet ik ook eens gaan proberen.
Wow!!! Die zijn mooi. Zien er erg lekker uit. Ik heb het boek ook.
Met welk spuitmondje heb je de toef gemaakt.
Wow!!! Die zijn mooi. Zien er erg lekker uit. Ik heb het boek ook.
Met welk spuitmondje heb je de toef gemaakt.
Dankjewel! Ik heb van Wilton 1M gebruikt.
joke ellen schreef:Wow!!! Die zijn mooi. Zien er erg lekker uit. Ik heb het boek ook.
Met welk spuitmondje heb je de toef gemaakt.Dankjewel! Ik heb van Wilton 1M gebruikt.
Thanks!! die heb ik wel.
Maar die zien er echt verrukkelijk uit zeg! 
hmm zien dr heerlijk uit
mooi hoe je dat fruit erop heb gelegt zonder dat het je toefje beschadigd 
Ziet er mooi uit. Misschien wel een leuk kado dat boek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rudolph's peche melba