Re: een geschilderde bloemenfee
Jeetje...wat ongelofelijk gaaf gedaan zeg!
Supertaartje 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een geschilderde bloemenfee
Jeetje...wat ongelofelijk gaaf gedaan zeg!
Supertaartje 
Heel erg mooi gedaan! En idd een super lief feetje 
so cute!!
ohhhhhh wauw wat geweldig zeg! Echt prachtig!
héééél mooi!
Moet je daar echt goed voor kunnen tekenen? Hoe breng je het plaatje eigenlijk over op de fondant?Groetjes!
Annemie
Je legt over het fondant plastic folie en daar leg je dan de tekening op. Je trekt dan met een pennetje of tool met scherp puntje de tekening over. Zo druk je de tekening voorzichtig in het fondant. Daarna probeer je met een eetbare schrijfstift de lijntjes te tekenen. Lijntjes die je niet goed terug kunt vinden, zul je dan zelf moeten tekenen.
Daarna kan het schilderen beginnen
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Vind hem echt zó mooi. Schatje van een meisje!
Wil het heel graag zelf eens uitproberen. Had al eens een beschrijving hierover gelezen, maar leek me nog steeds zo moeilijk, maar jou lukt het ook, dus héél misschien... 
Heel mooi! 
wachter schreef:héééél mooi!
Moet je daar echt goed voor kunnen tekenen? Hoe breng je het plaatje eigenlijk over op de fondant?Groetjes!
Annemie
Je legt over het fondant plastic folie en daar leg je dan de tekening op. Je trekt dan met een pennetje of tool met scherp puntje de tekening over. Zo druk je de tekening voorzichtig in het fondant. Daarna probeer je met een eetbare schrijfstift de lijntjes te tekenen. Lijntjes die je niet goed terug kunt vinden, zul je dan zelf moeten tekenen.
Daarna kan het schilderen beginnen![]()
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

GEWELDIG!!
Wat kan jij dit toch goed

Wat een super mooie fee.....echt fantastisch !!!
super mooi!
En wat gebruik je om te verven?
Zou een dino taart moeten maken van t-rex en zo geschilderd zou dat misschien ook wel leuk zijn?
en nog een vraagje; teken jij dit direct op de fondant als die al op de taart ligt of eerst op apart stuk dat je dan beschilderd op te taart plaatst?
super mooi!
![]()
En wat gebruik je om te verven?
Zou een dino taart moeten maken van t-rex en zo geschilderd zou dat misschien ook wel leuk zijn?
Ik gebruik een combinatie van kleurstofgel (waar je fondant mee kunt kleuren) en de dustkleurstoffen. Soms meng ik zelfs de 2 kleurstoffen door elkaar om de gewenste kleuren te krijgen. Een beetje experimenteren dus. 
en nog een vraagje; teken jij dit direct op de fondant als die al op de taart ligt of eerst op apart stuk dat je dan beschilderd op te taart plaatst?
Ik werk eerst op een stuk fondant, dat ik later in de juiste vorm snijd en dan op de taart leg. Anders bestaat de kans dat je met je hand op de tekening drukt en de tekening uitvlakt. Ik rol de fondant wel dun uit. Je krijgt nl. laag over laag en dan wordt het al snel erg dik,

Heel mooi gedaan!!
GEWELDIG!!
Wat kan jij dit toch goed![]()
![]()
Dank je. Ik moet zeggen dat ik ook groot fan van jouw taarten ben en hoop nog eens ooit net zulke mooie boetseersels te kunnen maken als jij!

GEWELDIG wat is dit een gave taart
grt Carla
Oh wat mooiii
Heel erg lief..
Super mooi gedaan zeg!
Wat is dat mooi beschilderd! Dat wil ik nog wel eens gaan proberen (maar ik ben een beetje te pietje precies, dus ik denk dat me dat te veel tijd gaat kosten
)
Heel mooi!
Bedankt maar...
ik zie dat jij ook een heel lief konijntje geschilderd hebt wat er super uitziet 
Wat een ontzettend schattig meisje!!! Knap hoor om dat zo netjes te schildren!! 
GEWELDIG mooi!!!! Echt super gedaan!!
Bedankt allemaal

ahhhh wat een lieverdje,dit is gewoon kunst 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een geschilderde bloemenfee