Onderwerp: Nog een aldoska :-) minnie mouse,...
Voor een vriendin van mijn schoonmoeder

Minnie mouse voor de jarige Eveline

Kabouter plop voor het petekindje van mijn schoonzusje

En nog een simpele bakugan taart

groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog een aldoska :-) minnie mouse,...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een vriendin van mijn schoonmoeder

Minnie mouse voor de jarige Eveline

Kabouter plop voor het petekindje van mijn schoonzusje

En nog een simpele bakugan taart

groetjes
Jemig mooi allemaal hoor!
Je minnie mous is erg leuk en ik vind die laatste er helemaal niet simpel uitzien.
Mag ik vragen hoe je dat met die letters doet? De zwarte letters uitsteken en op een stukje grijs leggen en dat weer uitsnijden of heb je misschien een cricuit machine?
Dank je wel
De letters zijn uitgeknipt - uitgesneden en dan het binnenstukje uitgeknipt en ook uitgesneden. Heb wel een cricut hoor misschien moet ik hem voor zoiets maar een keer bovenhalen, zou me wat werk besparen 
Wat een leuke parade weer.
Ik vind die Aldoska echt super 
Wauw hele mooie taarten, nummer 1 is mijn favoriet!!! 
Mooie taarten!!
En de Aldoska is goed gelukt!!! Ik vind dat zelf ook zulke mooie taarten 
Wat een leuke plop en super gave Bakugantaart. Heel erg stoer !!!
wauw!
prachtige parade
Ik vind die Adolska ook echt super. Die andere die je had gepost. Bekleed je hem eerst in zijn geheel en dan de andere (andere kleur) daar weerr over heen. Het lijkt me dan wel dat je een dikke laag fondant/marsepein krijgt. Bij deze is het wel iets anders met je streepjes. Thanks. 
Dank je wel allemaal
De vorige was enkel met wit bekleed en het groene was er op 'gesponst' Hopelijk kan je daar met verder. Is echt superleuk om te doen de Adolska stijl 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog een aldoska :-) minnie mouse,...