26

Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....

hij is echt supersuper geweldig mooi :Y  :Y  :Y !!!

groetjes Leontine

27

Echt superschattig!
Wat een onwijs gave stapel  :thumb:

Groetjes, Angela

28

Ben ook met de dames eens, een boek saampjes en ikke kopen want ikke fan van jullie allebei

o ja tuurlijk weer een geweldige taart echte topper  :D

Ik ook van jullie samen ook een fan! Deze ziet er weer super uit en zo gezellig,zonnig enz.

Groetjes P@trici@

30

WOW WOW WOW!!!!  :thumb:

Ook ik zeg: schrijven dat boek!!!!  :Y  :Y  :Y

31

Helemaal fantastisch zeg!! Ik zou ook het boek kopen!!!!!! Ja, ik ben fan!! :Y  :Y  :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

32

Wat en super taart, zo vrolijk. Die schildpadjes hoe verzin je het, helemaal leuk. Hoe kom je toch aan  inspiratie ieder keer weer.
En een boek zou een heel goed idee zijn. Je ziet genoeg fans die het willen kopen

Veel taart plezier

33

Wat lees ik? Komt er een boek van je uit? Graag ook in the States verkopen dan !! :D

34

Ik wil het boek ook!
Gewoon maken dames! Gaat helemaal goed komen.
Jullie stijl is echt super!

35

Wat een superleuke stapel!

36

Prachtige taart!! Kan me voorstellen dat de kinderoogjes gingen glimmen op het moment dat ze hem zag!!

37

Ooooooohhh wat leuk!
We worden er helemaal vrolijk van!

Taartjes van Fien&Pien; maakt de leukste taartjes van Franeker!:)

38

Ik vind hem helemaal super!

Hier ook een groot fan van jou!

Groetjes Carolien

39

Echt een schitterende taart!!
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit half zo goed zal worden...
Mag ik vragen hoeveel tijd je in het boetseren en decoreren hebt zitten? Daar ben ik altijd een beetje bang voor!!

40

Heel erg mooi!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

41

Wat een super vrolijke en lieve taart. Daar worden kindjes heeele erg blij van En wij ook  :D

42

Mijke79 schreef:
leonietje schreef:
Madame Gâteau schreef:

Ooooooh wat een schatje weer Leonie, niet normaal hoe krijg je dat toch iedere keer voor elkaar, wat een superideeen heb je toch en wat een talent!!

Ik zeg: HET WORDT TIJD VOOR EEN BOEK :Y

Thanks Femke :)  :)

Ennuh...een boek??? Ik weet niet of iemand daar op zit te wachten hoor :lol:  :lol: Maar iig bedankt voor het grote compliment!!!

Jawel hoor! Ikke!! Ik ben echt al een aantal taarten van jou tegengekomen waar ik echt stijl van achterover viel... Als er van jou een boek verschijnt sta ik vooraan in de rij voor een gesigneerd exemplaar!  :D

Oooojaaaaa zeker wel ook hier een echte fan van Leonie taartjes,
met alles erop en eraan en van madam gateau ook een boek over boetseren graag als we toch aan het  bestellen zijn  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: dan krijgen wij het mischien ook een beetje onder de knie :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

43

Wat een ontzettend mooie taart. Echt helemaal geweldig !!!

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

44

super leuk deze. en het boetseerwerk jeetje heel mooi ik zou net al vele dames voor mij dat ik dat ook zo zou kunnen. een boek zou ik ook kopen zeker als het over boetseren zou gaan daar zou ik wel eens wat meer van willen leren.

als je geen boek wil maken :) zou je eens een how to kunnen maken van je boetseerseltjes net als deze van de bloemenmeisjes heel gaaf.

45

Ow zo mooi,,, :)

Een boek mag zeker wel en dan met lekker veel plaatjes !!! Zo leuk ...., :thumb:

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

46

jolanda80 schreef:

daar zou ik wel eens wat meer van willen leren.

als je geen boek wil maken :) zou je eens een how to kunnen maken van je boetseerseltjes net als deze van de bloemenmeisjes heel gaaf.

Helemaal mee eens, zou fijn zijn zo'n boetseer how to

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

Leonietje zegt: "Ennuh...een boek??? Ik weet niet of iemand daar op zit te wachten hoor :lol:  :lol: Maar iig bedankt voor het grote compliment!!!"

:x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x
Ik geloof dat alle enthousiast berichten van velen steeds en verzoeken voor workshops van velen nog niet helemaal landen.......   :D
Komt vanzelf Leonie  :D

Maar Wat een geweldige taart weer Leonie. Weer zo'n taart waar je gewoon even wat tijd voor moet uittrekken om hem goed te bekijken. Geweldig. Zo'n meisje moet toch compleet gelukkig zijn als ze dit ziet......
Verliefd!

En nogmaals: boek: count me in!  :Y  Workshop: count me in!!!!!  :Y

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

48

Wauw Leonie ... het is wééééééééééééééééér een TOPTAART....zoveel te zien en zo kleurrijk daar moet je blij van worden ,er is al zoveel gezegd  wat kan ik daar nog aan toevoegen...
Je taarten zijn  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

49

Super hoe je je eigen draai kan geven Leoni. Zo maak je toch iets heel speciaal :D Top

Be in love with what you have

50

Geweldig zo leuk allemaal. En inderdaad een boetseer how to boekje met stap voor stap foto's ideaal, gemaakt door Leonie en Femke. Maar op het forum mag ook hoor. :D

Groetjes Bianca Wolst