1 Laatst bewerkt door leonietje (23-02-2012 13:30)

Onderwerp: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....

Lisa vroeg of ik een taart voor haar wilde maken met bloemetjes, gras en misschien een meisje.... Nou daar kan ik natuurlijk wel wat mee...dat worden dus bloemenmeisjes!!

Ik ben zelf zo blij met deze taart...vind em zo lief :) . En dat vonden Lisa en haar moeder ook toen ze de taart vanmiddag kwamen halen.  Wat leuk is dat toch om kindjes zo blij te kunnen maken met hun verjaardagstaart!!

http://i42.tinypic.com/2dtx861.jpg

op verzoek nog wat close-upjes ;)  O-)

http://i40.tinypic.com/b7nott.jpg

http://i44.tinypic.com/34pl2fl.jpg

http://i44.tinypic.com/9a4ld2.jpg

2 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (18-02-2012 21:40)

Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....

Ooooooh wat een schatje weer Leonie, niet normaal hoe krijg je dat toch iedere keer voor elkaar, wat een superideeen heb je toch en wat een talent!!

Ik zeg: HET WORDT TIJD VOOR EEN BOEK :Y

3

hoe heb je die bloemenmeisjes gemaakt? ik zit gewoon met open mond te kijken en denk dan..... DAT WIL IK OOK KUNNEN.

Even serieus, heb je die meisjes zelf bedacht en zo ja, hoe? Heb je een how to? Mijn dochter wordt volgende maand 3 en die zou dit geweldig vinden op haar taart!

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

4

Je hebt jezelf weer overtroffen!!!! Wat een onwijs leuke taart :thumb:

5

wauw!!

6

Wauw wat mooi!! De poppetjes lijken erg op fifi en haar bloemenvriendjes! Maar nogmaals echt supermooi!!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

7

Oooh prachtig!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

8

Madame Gâteau schreef:

Ooooooh wat een schatje weer Leonie, niet normaal hoe krijg je dat toch iedere keer voor elkaar, wat een superideeen heb je toch en wat een talent!!

Thanks Femke :)  :)

Ennuh...een boek??? Ik weet niet of iemand daar op zit te wachten hoor :lol:  :lol: Maar iig bedankt voor het grote compliment!!!

9

Wow, geweldig!!!

10

Jij bent verliefd op jouw bloemenmeisje??? Nou ik ook hoor :thumb:  :thumb:

11

leonietje schreef:
Madame Gâteau schreef:

Ennuh...een boek??? Ik weet niet of iemand daar op zit te wachten hoor :lol:  :lol: Maar iig bedankt voor het grote compliment!!!

Jawel hoor! Ikke!! Ik ben echt al een aantal taarten van jou tegengekomen waar ik echt stijl van achterover viel... Als er van jou een boek verschijnt sta ik vooraan in de rij voor een gesigneerd exemplaar!  :D

Ze zijn gewoon ze enorm vrolijk, en je hebt echt een heel eigen stijl.

Maarre, als je liever klein begint met het overbrengen van je kennis... Je weet wel... Met een gastworkshopje hier en daar... Danne... Welkom!!  ;)

12

IK WIL DAT BOEK OOK!!!  :Y

Je taart is -weer- PRACHTIG!!! Ik zou hier ook helemaal blij van worden op mijn verjaardag hoor!! Geweldig al die details!! Ik blijf maar omhoog scrollen en kan er geen genoeg van krijgen  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Mijke79 schreef:
leonietje schreef:
Madame Gâteau schreef:

Jawel hoor! Ikke!! Ik ben echt al een aantal taarten van jou tegengekomen waar ik echt stijl van achterover viel... Als er van jou een boek verschijnt sta ik vooraan in de rij voor een gesigneerd exemplaar!  :D

Ze zijn gewoon ze enorm vrolijk, en je hebt echt een heel eigen stijl.

Maarre, als je liever klein begint met het overbrengen van je kennis... Je weet wel... Met een gastworkshopje hier en daar... Danne... Welkom!!  ;)

:cool:  :+  :lol:

14

Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

Lessie schreef:

hoe heb je die bloemenmeisjes gemaakt? ik zit gewoon met open mond te kijken en denk dan..... DAT WIL IK OOK KUNNEN.

Even serieus, heb je die meisjes zelf bedacht en zo ja, hoe? Heb je een how to? Mijn dochter wordt volgende maand 3 en die zou dit geweldig vinden op haar taart!

Die meisjes heb ik niet helemaal zelf bedacht...het zijn de bloemenmeisjes van Fifi en de bloemenvriendjes. Heb er wel een eigen draai aan gegeven...sorry dus geen how to!! ;)  :)

16

oke dan, maar wel super gaaf gedaan.

Ik zeg ook "ga voor een boek" :)

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

17

taartdoos schreef:

Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?

Rianne...het zijn schildpadjes!!!! :s  :lol:  :lol:

Ik heb marsepein met fondant gemengd....wordt trouwens wel een beetje krijtachtig...(net als bij het wit kleuren van marsepein met wilton vloeistof)

18

Zoooooooooooo superleuk, echt geen woorden voor!
En ja ik zou jou boek ook kopen, echt waar!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

19

Jaaaaaaa hier nog een fan! Ik zou ook jouw boek kopen als die er zou zijn!

@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden ;-)

20

Schitterend!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Yavahn schreef:

@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden ;-)

Dank je wel voor het compliment  :o  :Y

Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen :+  :cool:

22

Ik herkende de meisjes inderdaad van de fifi-vloerpuzzel van mijn zoontje  ;)

Wat ik bij jouw taarten vooral zo geweldig vind is dat het altijd zo mooi één geheel is. ALLES klopt gewoon. Alle kleuren kloppen, alles past bij elkaar, en dan óók nog eens supernetjes afgewerkt...

Als je dát nou eens onder woorden zou kunnen brengen, hoe je dát voor elkaar krijgt... *zucht*

Nou. Ik droom even verder. En ik bewaar die boekenbonnen die al een jaar of twee in mijn tas zitten nog maar even in de hoop dat...  ;)

Enne, ik was bloedserieus over die gastworkshop!

23

Vrolijk plaatje van een taart

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

24

Geweldige taart weer Leonie! :thumb:

Ik zou gewoon beginnen met boetseerworkshops geven  :D
Lekker dichtbij voor mij  :D  :D  :D  :o

25

Madame Gâteau schreef:
Yavahn schreef:

Dank je wel voor het compliment  :o  :Y

Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen :+  :cool:

Jaaaaaaaaa!!! Dat zou echt geweldig zijn! Vooral omdat ik bij jullie taarten altijd even moet kijken wie van jullie twee hem gemaakt heeft. Jullie hebben allebei echt je eigen stijl, maar op de één of andere manier stralen ze beiden dezelfde vrolijkheid uit. Zouden prima samen in één boek passen :D